  • Data: 2022-04-08 22:07:37
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2022 o 18:04, J.F pisze:

    > Moim zdaniem nie jest.
    > Lecisz na urlop, zostawiasz auto na lotnisku, i wzywasz pomoc po
    > powrocie?

    Klemę można zdjąć. Zlecić doładowywanie.

    > Zapadasz na covid, masz 2 tygodnie kwarantanny i ładowanko
    > akumulatora?

    No tak, kwiatki rosną, kwitną i przekwitają. Następny raz za rok. Nic
    nie poradzisz :-)

    > Ja auta uzywam dosc czesto, to akumulator jest naładowany :-)

    Tym bardziej nie wiesz czy jest sprawny :-)

    > Czyli wracamy do tego, zeby podłączyc mały zasilacz na dobre.

    Logistyka mi nie pozwala. Przepychanie samochodu, przeciskanie się, już
    pisałem.. Jakbyś został moim giermkiem ... :-)

    > alarm, centralny zamek, radio - troche zzera.

    Sam widzisz. Policzyłeś, że wystarczy 100mA aby wycyckać do zera w pełni
    sprawny akumulator. A nowy nie jest i elektronika siada wcześniej.
    Pisałem, tracker zjada chyba 50mA.

    > Do tego chinska jakosc paneliku, czyli jakas zbyt mala moc,
    > plus noce, plus pogoda - nie zawsze slonecznie,
    > no i sie nie sprawdzil.

    O widzisz, i tak samo zimno w garażu nie pozwoliło odpalić :-)

    Ja nie bardzo rozumiem po co Tobie ten panel jak ciągle jeździsz :-)