eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBrakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniemRe: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
  • Data: 2018-05-23 22:35:01
    Temat: Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-23 o 22:18, WS pisze:

    > hm... konkretnej definicji "niezgodnosci" raczej nie ma, mozna szukac po
    orzeczeniach sadow, ale policjant jak sie uprze, to zabierze i nic mu nie zrobisz ;),

    Przekroczenie uprawnień ? No i trzeba jeszcze mieć ten dowód by go można
    było zabrać.

    > a jak dowod trafi do wydzialu komunikacji, to na 99,99999% go nie oddadza, tylko
    kaza wyrabiac nowy.

    Jak mogą mi cokolwiek kazać ? Gadasz jakieś bzdury. Zrozumiałe jest, że
    można robić komuś pod górkę, ale generalnie nie mając do tego prawa
    trzeba liczyć się z konsekwencjami. Ja myślę, że społeczeństwo powinno
    eliminować całkiem takich urzędników.

    >Jak sie ma wyjatkowego pecha, to moga np. zabrac podczas jakiegos wyjazdu na
    zagraniczny urlop i... pozostaje wracac albo ryzykowac klopoty jadac bez
    dokumentow...

    A mogli zastrzelić