eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBrakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniemRe: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
  • Data: 2018-05-23 23:31:55
    Temat: Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, May 23, 2018 at 10:35:13 PM UTC+2, kk wrote:

    > Przekroczenie uprawnień ?

    raczej mocno naciagane...

    > No i trzeba jeszcze mieć ten dowód by go można
    > było zabrać.

    to jest jakies wyjscie

    > Jak mogą mi cokolwiek kazać ? Gadasz jakieś bzdury. Zrozumiałe jest, że
    > można robić komuś pod górkę, ale generalnie nie mając do tego prawa
    > trzeba liczyć się z konsekwencjami. Ja myślę, że społeczeństwo powinno
    > eliminować całkiem takich urzędników.

    "Kazac" w sensie postepowania zgodnie z regulaminem/prawem/itp...
    Mozna nie wyrabiac nowgo i jezdzic bez ;)
    ale jak sie jednak chce miec ten dowod, to wszystko musi byc OK, pozostaja procedury
    opisane np. http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=29489#link4 i jak nie dostana
    wszystkiego (przeglad, umowy kupna, potwierdzenie wniesienia oplaty, OC itp. - w
    zaleznosci od sytuacji) to dowodu nie wystawia, a stary bedzie dalej zatrzymany...

    WS