  • 51. Data: 2019-03-08 14:35:07
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-07 15:17, Poldek wrote:

> [...]
    miejsca-na-wpis-w-dowodzie-rejestracyjnym.html

    > Otóż to
    > "Reasumując powyższe należy stwierdzić, iż gdy właściciel w ciągu 1
    > miesiąca nie zgłosi właściwemu staroście zmiany stanu faktycznego
    > odnoszącego się do ,,daty" kolejnego badania technicznego, istnieje
    > podstawa do zatrzymania dowodu rejestracyjnego przez policjanta, lecz
    > nie w związku z brakiem badań technicznych, a w związku z faktem, że
    > dane w nim zawarte nie odpowiadają stanowi faktycznemu."

    Które dane niby nie odpowiadają?

  • 52. Data: 2019-03-08 14:37:16
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 08.03.2019 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik scobowski s...@t...pl ...

    > A ty co? Kolejny antyekolog co to by auto co 5 lat zmieniał?

    jak nowe bez gazu to co 10;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 53. Data: 2019-03-08 16:16:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-08 o 08:41, Trybun pisze:

    > To że zniesiono obowiązek posiadania DR przy sobie wiedzą wszyscy.
    > Pytanie czy zniesiono także obowiązek wpisywania  faktu przejścia
    > przeglądu do DR przez stację diagnostyczną, ew tą formę zastępczą -
    > czyli zaświadczenia wypisywane na kartce i ważne miesiąc?

    Tego że stacja ma obowiązek wpisać przegląd do bazy komputerowej
    do której wgląd ma też policja jakoś ci umknął?

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2019-03-08 17:07:21
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-08 o 16:16, RadoslawF pisze:

    > Tego że stacja ma obowiązek wpisać przegląd do bazy komputerowej
    > do której wgląd ma też policja jakoś ci umknął?
    >

    > Pozdrawiam

    Nic mi nie umknęło, na pytanie o _obowiązek_ wpisywania przeglądu do
    _DR_ czy dawania klientowi ew ewentualnej kartki przez diagnostę,
    przynajmniej tu na grupie nie ma odpowiedzi. Wiem że to robią bo taki
    wpis zagościł w dowodzie jednego z moich aut, ale czy to była  własna
    inicjatywa diagnosty czy zrobił to bo nikt z niego nie zniósł takiego
    obowiązku to już nie sposób się dowiedzieć.

  • 55. Data: 2019-03-09 01:01:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-08 o 17:07, Trybun pisze:

> [...]
    > inicjatywa diagnosty czy zrobił to bo nikt z niego nie zniósł takiego
    > obowiązku to już nie sposób się dowiedzieć.

    Dalej istnieje przepis że jak nie ma miejsca na pieczątkę to dają kartkę.
    Ale jest nowy wedle którego to nie kierowca ma udowadniać posiadanie
    przeglądu.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2019-03-09 09:55:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-08 00:39, scobowski wrote:
    > Całą dyskusja sprowadza się do jednego: kto tak długo samochód trzyma???

    Wyrzuciłbyś samochód tylko dlatego, że skończyło się miejsce na pieczątki?

  • 57. Data: 2019-03-09 10:43:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-09 o 01:01, RadoslawF pisze:

    > Dalej istnieje przepis że jak nie ma miejsca na pieczątkę to dają kartkę.
    > Ale jest nowy wedle którego to nie kierowca ma udowadniać posiadanie
    > przeglądu.
    >

    > Pozdrawiam

    To może choć zmienili to że kartka z zaświadczeniem jest ważna przez
    cały okres? Bo jeżeli pozostało i to po staremu to osobiście nie widzę
    żadnych powodów za co miałbym chwalić ustawodawcę..

  • 58. Data: 2019-03-09 11:37:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 9 marca 2019 10:43:44 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > To może choć zmienili to że kartka z zaświadczeniem jest ważna przez
    > cały okres? Bo jeżeli pozostało i to po staremu to osobiście nie widzę
    > żadnych powodów za co miałbym chwalić ustawodawcę..

    A zacytujesz przepis z którego wynika że kartka z zaświadczeniem nie jest ważna przez
    cały okres?

  • 59. Data: 2019-03-10 08:02:23
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-09 o 11:37, Kris pisze:
    > A zacytujesz przepis z którego wynika że kartka z zaświadczeniem nie jest ważna
    przez cały okres?

    Nie wiem czy teraz wynika, wynikało wcześniej.

  • 60. Data: 2019-03-10 10:53:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 marca 2019 08:01:44 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Nie wiem czy teraz wynika, wynikało wcześniej.

    Z jakiego konkretnie przepisu?