  • 61. Data: 2019-03-10 17:59:58
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > A co mnie to obchodzi? Mam papiery a oni mają burdel.

    Spoko, tylko pytam.
    Ja bym pewnie sprawdził z ciekawości.
    Ale jak kilka lat temu wprowadzili ta stronke z ubezpieczeniami to tez
    sprawdzałem ubezpiecznia dla wszystkich aut. I jednego nie było. I
    przyznaje ze nie sprawdziłem dlaczego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 62. Data: 2019-03-10 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tck t...@t...Wytnij.net.pl ...

    > jak nowe bez gazu to co 10;)

    Mowisz ze wytrzyma?
    Kumplowi, ani kapelusznikowi, ani scigantowi :) silnik w nowym aucie
    wytrzymał 110kkm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 63. Data: 2019-03-10 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A zacytujesz przepis z którego wynika że kartka z zaświadczeniem nie
    > jest ważna przez cały okres?

    Kartka jak kartka ale przegląd jest ważny! A kartka juz nie potrzebna
    wiec nawet 1 dzien moze sobie byc wazna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 64. Data: 2019-03-11 11:44:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-10 o 10:53, Kris pisze:

    > Z jakiego konkretnie przepisu?

    A niby to ja skąd mam to wiedzieć?? Diagnosta mówi że wystawia
    zaświadczenie na kartce, które jest ważne na miesiąc, potwierdzenie
    ważności w UK i na tym moja wiedza w tym temacie się kończy.