  • 21. Data: 2019-02-26 00:11:51
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-24 o 23:13, kk pisze:

    > Czego???

    Srego :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 22. Data: 2019-02-27 10:05:42
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-02-24 o 18:40, kk pisze:
    > Mam taką typową sytuację, że skończyło się miejsce w dowodzie
    > rejestracyjnym na pieczątki a właśnie nadchodzi kolejny przegląd. Się
    > zastanawiam czy jak zrobię przegląd to mam potrzebę wymiany dowodu
    > skoro nie muszę go okazywać? No bo diagnosta wypisze mi dokument z
    > wynikiem przeglądu a na dodatek coś w systemie wpisze. Oryginalnego
    > dowodu raczej nie będzie okazji używać.

    Przyłączam się do pytania. Cholerne bęcwały w tym sejmie - znieśli
    obowiązek posiadania przy sobie DR ale o obowiązku wpisu do niego o
    przeglądzie to już nic. Logicznie to przecie oczywiste skoro jest
    elektroniczny system online, ale tak do końca to cholera jedna wie co
    tam siedzi naszej władzy we łbach.

  • 23. Data: 2019-02-27 10:17:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2019 10:05:59 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > przeglądzie to już nic. Logicznie to przecie oczywiste skoro jest
    > elektroniczny system online, ale tak do końca to cholera jedna wie co

    Skoro nie trzeba wozić ze sobą DR to i bym się nie bawił w jego wymienianie jak
    miejsca zabraknie na wpisy o przeglądach
    Zresztą nie wymieniałem nawet wtedy jak trzeba było wozić. I policjant na kontroli
    zaakceptował zaświadczenie od diagnosty na kartce wystawione z pół roku wcześniej.
    Policja a i każdy sam(https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-p
    ojazd) może sobie online sprawdzić do kiedy jest przegląd

  • 24. Data: 2019-02-27 12:04:19
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Wed, 27 Feb 2019, Trybun wrote:

> [...]
    > ale tak do końca to cholera jedna wie co tam siedzi naszej władzy we łbach.

    Na wszelki wypadek lepiej zmienić samochód albo odpuścić sobie robienie
    przeglądu wogóle.

  • 25. Data: 2019-02-27 12:28:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-02-27 o 10:17, Kris pisze:

> [...]
    > Policja a i każdy sam(https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-p
    ojazd) może sobie online sprawdzić do kiedy jest przegląd

    Wcześniej oficjalne czynniki stanowiły że zaświadczenie o przeglądzie
    wystawione na kartce ważne jest tylko przez miesiąc. Sytuacja zrobiła
    się o tyle niejasna że niedawno (04.01.2019) byłem na przeglądzie z
    jednym z moich aut i diagnosta wpisał to do DR. A więc jak widać nie ma
    nie ma odgórnego prikazu aby tego nie robić. Teraz przede mną przegląd
    auta z brakiem wolnego miejsca na wpis o przeglądzie.. Chciałbym
    wiedzieć na czym stoję zgodnie z obowiązującym prawem   To że policjant
    zaakceptował Twój przegląd na kartce to tylko była jego dobra wola,.

  • 26. Data: 2019-02-27 13:11:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2019 12:27:20 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > zaakceptował Twój przegląd na kartce to tylko była jego dobra wola,.
    To nie była tylko jego dobra wola
    Takie mają wytyczne- było tu kiedyś linkowane- przegląd na kartce nie wpisany w dowód
    nie może być powodem zabrania dowodu.
    A zresztą nie rozumiem wcale z czym masz problem:
    jedz zrób przegląd dostaniesz kartkę, diagnosta wprowadzi dane do bazy i w razie
    kontroli policjant w bazie będzie widział ze przegląd masz a ze niewpisany w dowód
    tego widział nie będzie
    Ty tez możesz w każdej chwili sprawdzić do kiedy masz przegląd w usłudze moje auto na
    obywatel.gov
    Jeśli Tobie powyższe nie pasuje to po zrobieniu przeglądu jedź do wydziału
    komunikacji wymienić dowód. Coś koło 75zł zapłacisz, jeśli to warte Twego spokojnego
    snu

  • 27. Data: 2019-02-27 16:06:12
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    Wszystkie odpowiedzi dotyczą jazdy po Polsce (bo i brak obowiązku
    wożenia dowodu dotyczy Polski) ale ja nieco rozszerzę temat...
    A jak jest w przypadku zagranicy? Czy zagraniczni policjanci pomijają tę
    stronę DR czy jak zauważą, że ciąg liczb się urywa kilka lat temu to
    mogą robić problemy? (co to znaczy "termin badania technicznego" mogą
    nie rozumieć ale liczby ...,2015,2016,2017 i owszem)

    --
    SW3
    ----

  • 28. Data: 2019-02-28 00:26:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-27 12:04, Rafal Jankowski wrote:

    > Na wszelki wypadek lepiej zmienić samochód albo odpuścić sobie robienie
    > przeglądu wogóle.

    No wiesz ... zarejestrować skuter elektryczny czy lepiej powstrzymać się
    na wypadek gdyby trzeba go było potem złomować by nie płacić OC?

  • 29. Data: 2019-03-01 12:33:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-02-27 o 13:11, Kris pisze:

> [...]
    komunikacji wymienić dowód. Coś koło 75zł zapłacisz, jeśli to warte Twego spokojnego

    Osobiście nie wiem jakie miała wytyczne policja - natomiast wiem że
    prawo stanowiło że adnotacja o przeglądzie na kartce była ważna tylko
    przez miesiąc. Za cholerę nie ma w tym logiki ale takie coś obowiązywało.

    Nie jest to niestety takie oczywiste - skoro nie wiadomo po co mi
    diagnosta wpisał do DR adnotację o przeglądzie, oczywiście już w myśl
    nowych przepisów.. Na logikę nie ma co brać bo z tym może być różnie,
    lepiej opierajmy się na obowiązującym prawie.

  • 30. Data: 2019-03-01 12:48:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 marca 2019 12:32:52 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > nowych przepisów.. Na logikę nie ma co brać bo z tym może być różnie,
    > lepiej opierajmy się na obowiązującym prawie.
    Tonie rozumiem po kiego klepiesz w klawiaturę zamiast jechać robić przegląd i później
    jechać wymienić DR