  • Data: 2010-01-08 04:07:16
    Temat: Re: Brak OC i/lub bak przeglądu ?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Ślisko jest to 2 pytania mam:
    >
    > -co się stanie jak się zrobi stłuczkę nie mając przeglądu, mając OC ?
    >
    > i co się stanie w systucji odwrotnej:
    >
    > -mam przegląd (co chyba nic nie zmienia) i nie mam oc ?
    >
    > O brak przeglądu i OC na raz nie pytam :) bo tam klima i sprzęgło nie
    > działa ;)
    >

    > pozdrawiam.
    >
    > --
    Za stan samochodu odpowiadasz Ty a nie diagnosta co podbił pieczątkę. Zawsze
    można powołać biegłego który oceni czy pojazd był sprawny. Historia zna takie
    przypadki że samochód miał przegląd i biegły uznał że stłuczka lub wypadek były
    z winy stany technicznego pojazdu, pomimo ze był ważny pzregląd. Link 4 ma zapis
    w umowie że nie wypłaci jak zostanie stwierdzone że w samochodzie były dokonane
    przeróbki i właściciel ich nie poinformował. Znam przypadek w którym urwało się
    koło w przeładowanej przyczepce i połamało zderzak w zaparkowanym samochodzie.
    Przyczepka miała przegląd i OC. Ubezpieczyciel wypłacił poszkodowanemu kasę i
    zaraz upomniał się o zwrot do sprawcy. Stwierdził że nie umawiali się na wypłatę
    odszkodowania w przypadku przekroczenia dopuszczalnej masy przyczepki. Jak nie
    masz w umowie że musisz mieć ważny przegląd to znaczy ze nie musisz go mieć a i
    tak masz ochronę ze strony ubezpieczyciela. Bo tak się umówiliście.