    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bootloader dla SAM7 z flashowaniem z karty SD
    Date: Thu, 08 Apr 2010 01:34:26 +0200

    W dniu 2010-04-08 00:37, voland pisze:

    > at91sam7s128. Generalnie juz napisalem se taki bootloader i wyglada na
    > to ze dziala. flashuje se binarke do pamieci pod adres 0x109000, i
    > sciągam potem pamieć na twardy dysk i zawartość się zgadza, ale mam
    > inny problem mianowicie nie wiem jak skonfigurowac linker dla programu
    > który ma być wgrany pod ten adres, niby skonfigurowalem coś w pliku
    > flash.lds czyli zmieniłem adres pamieci flash i jej wielkość, wygląda
    > to mniej więcej tak:
    >
    > MEMORY
    > {
    > sram (W!RX) : ORIGIN = 0x200000, LENGTH = 0x8000
> [...]

    Jeszcze raz napisz, tyle że jaśniej. Ustawienia linkera (w szczególności
    mapa obszarów pamięci) nie wpływają na proces kompilacji przecież, są
    używane dopiero podczas konsolidacji. Więc nie może się po prostu
    wysypywać (napisz jaki błąd dokładnie wystąpił?) kompilacja z powodu
    przestawienia adresu obszaru Flasha.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/