  • Data: 2010-04-08 08:49:36
    Temat: Re: Bootloader dla SAM7 z flashowaniem z karty SD
    Od: voland <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Kwi, 09:27, voland <v...@g...com> wrote:

    > No więc racja byłem zmęczony już wczoraj w nocy więc mogłem
    > nagmatwać.
    > chodzi o to że boot loader napisałem a teraz program ktory ma być
    > zaladowany przez bootloader  chcę tak ustawić aby dzialal po
    > zaladowaniu go do pamięci pod wcześniej wspomniany adres. P zmianie
    > wcześniej wspomnianego pliku (flash.lds) program kompiluje się dobrze,
    > niezależnie od tego czy skompiluje sie go z parametrem -0s czy -O0 i
    > bootloader ładuje go do pamięci po czym wykonuje skok bezwarunkowy pod
    > adres tego programu i teraz jest dla mnie dziwne to ze program
> [...]

    Dobra no to działa. generalnie zarówno program bootloader jak i
    program loadowany starały się remapować adres zerowy na pamięć sdram
    ( zaraz po wystartowaniu). i teraz ten który robił to jako drugi
    zawieszał sie, poprostu w programie ładowanym usunołem linijke
    BOARD_RemapRam(); i działa. Dlaczego to moze powodować wieszanie sie
    procka to nie wiem, w dodatku dzieje się tak tylko w przypadku
    zoptymalizowanego kodu. Poczytam dokumentacje aby dowiedzieć się
    więcej na ten temat. Pozdrawiam.