  • Data: 2012-06-20 14:12:42
    Temat: Re: Bon na innowacje - czy ktoś się załapał?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pytajacy" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:71868f1b-17da-4fba-8667-5972b0aac83c@googlegrou
    ps.com...
    Ja rozumiem i zgodzę się z tym, że trochę tych urzędników jest i to im się
    płaci.
    Ale może by przestać narzekać?
    Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
    Jak na razie tylko jedna osoba przyznała się że skorzystała z
    dofinansowania, a reszta tylko narzeka.

    ----------
    Dwa razy podchodziliśmy do tematu, ale po rozpoznaniu ile czasu zmarnujemy
    na niepewny efekt odpuszczaliśmy.
    O ile pamiętam to był tam jakiś system punktacji.
    Kombinowałem aby uzyskać dofinansowanie na zakup analizatora widma (według
    mnie jak najbardziej logiczny cel związany z dopasowaniem się do wymogów
    Unii i CE).
    Ale:
    - czy ten cel podniesie kwalifikacje pracowników - no nie - brak punktów,
    - czy podniesie zatrudnienie - no nie - brak punktów,
    - aktywizacja niepełnosprawnych - nie - brak punktów,
    - wyrównywanie poziomu rozwoju regionów - nie - brak punktów,
    - itd - nie pamiętam.

    Dostawało się też punkty za % dofinansowania - im mniejsze dofinansowanie
    tym więcej punktów.
    Wyszło nam, że jak obniżymy poziom dofinansowania z 50% do 10% to będziemy
    mieli minimum ;-).
    P.G.