  • Data: 2012-06-20 15:09:14
    Temat: Re: Bon na innowacje - czy ktoś się załapał?
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo w połowie roku w kazdym urzedzie pracy już brakuje środków na rózne
    > dofinansowania, bo już na koniec stycznia kolejka jest pełna do dofinansowania
    > na różne rzeczy jak kanalizacje, solary, i inne ekopierdoły z wydziału ochrony
    > środowiska. W ten sposób paru szczęśliwców się załapie a reszcie pozostaje
    > nadzieja że zdążą w kolejce na przyszły rok.

    A Ty się nawet nie dowiesz, że zaraz po połowie roku była jakas kolejna transza
    pieniędzy przeznaczona na te cele...

    Za Michalkiewiczem - Istnieje 4 sposoby wydawnia pieniędzy:
    1. swoje pieniądze na własne cele
    2. swoje pieniądze na cudze cele (przykładowo kup komus przydatny w 100%
    prezent)
    3. cudze pieniądze na własne cele
    4. cudze pieniądze na cudze cele.

    Oczywiscie wszelkie dofinansowania to 4 grupa, czyli pieniądze najmniej
    produktywnie wydane.

    Cieszy mnie to, że tutaj sporo jest głosów negujących takie programy.

    Ja przykładowo kiedyś ubiegałem się o dofinansowanie na założenie DG, ale
    oczywiście nie było o tym mowy. W kilku urzędach pracy poinformowana mnie, że
    muszę być bezrobotny przez chyba 9 miesięcy co najmniej, co się okazało bzdurą i
    nieprawdą...

    Polecam radio promujące przedsiębiorczość, wolny rynek i wolność słowa:
    http://www.kontestacja.com/#
    EM