  • 1. Data: 2012-06-20 09:25:39
    Temat: Bon na innowacje - czy ktoś się załapał?
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Witam,
    chciałbym się spytać czy ktoś się załapał na takie dofinansowanie?
    Bo niby badania EMC można było sfinansować w 100%.
    A tak narzekacie na EU.

    pytający

  • 2. Data: 2012-06-20 10:42:01
    Temat: Re: Bon na innowacje - czy ktoś się załapał?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "pytajacy" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Witam,
    > chciałbym się spytać czy ktoś się załapał na takie dofinansowanie?
    > Bo niby badania EMC można było sfinansować w 100%.
    > A tak narzekacie na EU.

    JA place za Twoje "darmowe" badania EMC czy co tam...

    Nie dosc, ze musz placic podatki ktore sa marnowane,
    to jeszcze Ty jestes bardziej konkurencyjny bo dostajesz
    "za darmo" cos za co ktos inny musi placic.

    Dni Babilonu sa policzone...

  • 3. Data: 2012-06-20 10:59:28
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

> [...]
    > to jeszcze Ty jestes bardziej konkurencyjny bo dostajesz
    > "za darmo" cos za co ktos inny musi placic.

    Nie rozumiem Twoich pretensji. Przecież też możesz skorzystać
    z różnego rodzaju dofinansowań. No chyba że nie możesz lub
    obraziłeś się na dofinansowania ...

    pytający

  • 4. Data: 2012-06-20 11:00:09
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jeszcze Ty jestes bardziej konkurencyjny bo dostajesz
    > "za darmo" cos za co ktos inny musi placic.

    Ano, czekamy aż p.........
    UE najpierw wprowadza durne przepisy, zadusza podatkami a potem przeprowadza
    renimacje. Ogłoszą się dobroczyńcami, ktoś się nachapie kasy przy okazji i
    będzie git.

    Czekamy...

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 5. Data: 2012-06-20 11:21:53
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "pytajacy" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Nie rozumiem Twoich pretensji. Przecież też możesz skorzystać
    >z różnego rodzaju dofinansowań. No chyba że nie możesz lub
    >obraziłeś się na dofinansowania ...

    Bo to jest tak. Sam skorzystałem już dwa razy z dofinansowania ale suię
    tłumaczę to tym że nie będę frajerem. Jednakże wolałbym aby podatki były
    niższe a coś ktoś tam sobie finansował sam. Wiesz dlaczego? Bo w połowie
    roku w kazdym urzedzie pracy już brakuje środków na rózne dofinansowania, bo
    już na koniec stycznia kolejka jest pełna do dofinansowania na różne rzeczy
    jak kanalizacje, solary, i inne ekopierdoły z wydziału ochrony środowiska. W
    ten sposób paru szczęśliwców się załapie a reszcie pozostaje nadzieja że
    zdążą w kolejce na przyszły rok.
    Co najgorsze w tym wszystkim jednak to fakt że biednemu albo osobie nie
    zainteresowanej z innych powodów zabiorą podatek a z dofinansowania nie taka
    osoba skorzysta żadnego bo nie ma na co albo za co:)

    Marek

  • 6. Data: 2012-06-20 11:46:59
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]

    Nie rozumiem Twoich pretensji. Przecież też możesz skorzystać
    z różnego rodzaju dofinansowań. No chyba że nie możesz lub

    ----------

    Rusz głową to zrozumiesz.
    Pytania pomocnicze:
    Skąd się biorą te pieniądze, które Unia łaskawie przekazuje na
    dofinansowania?
    Jaką drogę one przebywają od podatnika do kasy Unii i kto je po drodze
    obskubuje i w jakim stopniu?
    Ile biorą urzędnicy unijni za obsługę tej kasy tam u siebie?
    Jaką drogę one przebywają od kasy unii do odbiorcy pomocy i kto je po drodze
    obskubuje?
    Ile czasu marnuje się w skali kraju na staranie się o pomoc unijną (na
    jednego co dostał przypada iluś, co tylko się narobili aby przygotować
    wniosek)?
    Ilu urzędników zajmuje się analizą wniosków i rozdzielaniem pomocy?
    Do kogo w końcu trafiają (po oskubaniu przez wszystkich po drodze) te
    pieniądze - do tego co dostał pomoc, czy do jakiejś instytucji wykonującej
    dla niego usługi (doradcze, szkoleniowe itp.).

    W podsumowaniu chyba kluczowe pytania:
    Czy te usługi są rzeczywiście potrzebne, czy może ich potrzebę wykreowała
    Unia?
    Ilu pierdzistołków musiałoby się zająć jakąś pożyteczną robotą, gdyby nie
    cała ta kołomyja?
    Czy Ty jako podatnik nie spożytkowałbyś tych twoich pieniędzy lepiej?
    P.G.

  • 7. Data: 2012-06-20 11:59:47
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-06-20 11:46, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > nie cała ta kołomyja?
    > Czy Ty jako podatnik nie spożytkowałbyś tych twoich pieniędzy lepiej?

    Dobrze gadasz.
    Pozdrawiam,
    K.

  • 8. Data: 2012-06-20 12:07:20
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze gadasz.
    > Pozdrawiam,

    A najśmieszniejsze w tym jest to, że przypuszczam większość
    przedsiębiorczych potrafiących zadbać o siebie ludzi tak myśli ale ta
    większość jest mniejszością w społeczeństwie o które dba rząd.
    Rynek sam wyklucza wadliwe produkty to działało przez kilkadziesiąt lat.
    Teraz urzędnik myśli za konsumenta.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 9. Data: 2012-06-20 12:07:29
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Ja rozumiem i zgodzę się z tym, że trochę tych urzędników jest i to im się płaci.
    Ale może by przestać narzekać?
    Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
    Jak na razie tylko jedna osoba przyznała się że skorzystała z dofinansowania, a
    reszta tylko narzeka.

    pytający

  • 10. Data: 2012-06-20 12:08:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>