  • 1. Data: 2010-01-12 13:57:09
    Temat: Boje z pendrajwem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Zakupiony ładny pen z napisem Novartis odmawia współpracy. Najczęściej nie
    szło odczytać niektórych dużych plików. No więc sformatowałem pod wXP.
    niewiele pomogło, to co się raz dało odczytać drugi raz już nie dało albo
    na jednym kompie szło a na innym nie. Próbowałem potem sformatować w cmd, a
    oto rezultaty:

    C:\Documents and Settings\user>format j: /fs:fat32
    Włóż nowy dysk do stacji dysków J:
    i naciśnij klawisz ENTER, gdy będzie gotowe...
    Typ systemu plików to RAW.
    Nowy system plików to FAT32.
    Sprawdzanie 1999M
    Nieprawidłowy nośnik lub uszkodzona ścieżka 0 - dysku nie można użyć.

    Pytanie jest takie - da się jeszcze jakąś sztuczkę zastosować czy raczej
    pen tylko do rzucania za psami?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2010-01-12 14:22:00
    Temat: Re: Boje z pendrajwem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 14:57:09 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Pytanie jest takie - da się jeszcze jakąś sztuczkę zastosować czy raczej
    > pen tylko do rzucania za psami?

    A teraz mam już tylko:

    C:\Documents and Settings\user>format J: /fs:fat32
    Włóż nowy dysk do stacji dysków J:
    i naciśnij klawisz ENTER, gdy będzie gotowe...
    Błąd w wywołaniu IOCTL.

    :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2010-01-12 14:28:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    et...
    > Pytanie jest takie - da się jeszcze jakąś sztuczkę zastosować czy raczej
    > pen tylko do rzucania za psami?

    Szkoda czasów i pieniędzy na zabawy penem 2 GB. Kup coś porządnego (ocz, corsair
    itp) a nie jakąś chińską podróbką.

  • 4. Data: 2010-01-12 15:24:44
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Tue, 12 Jan 2010 14:57:09 +0100
    Jacek Maciejewski <j...@o...pl> wrote:

    > Zakupiony ładny pen z napisem Novartis

    Zakupiony? Novartis robi lekarstwa, nie pendrive'y. To reklamówka,
    przeznaczona do rozdawania, nie sprzedaży i do ładnego wyglądania,
    nie przenoszenia plików.

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 5. Data: 2010-01-12 17:31:37
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
    >
    > C:\Documents and Settings\user>format J: /fs:fat32
    > Włóż nowy dysk do stacji dysków J:
    > i naciśnij klawisz ENTER, gdy będzie gotowe...

    Przecież zanim zaczniesz używać powinieneś sformatować. Dlaczego jako
    FAT32, a nie jako NTFS?
    Zobacz co Ci pokazuje Zarządzanie Dyskami.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-01-12 18:19:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:9x3782ptylnf.168d9uxlof99r.dlg@40tude.net...
> [...]
    > użyć.
    >
    > Pytanie jest takie - da się jeszcze jakąś sztuczkę zastosować czy

    winhex czy inny dyskedytor, ewentualnie linux i wyzerowac
    bootsector, i byc moze MBR - ale z tym to ostroznie.

    Po czym sprawdzic czy ktos ci kitu nie wcisnal i pen zamiast 2G ma
    np 256M w kolko ..

    J.

  • 7. Data: 2010-01-12 18:56:59
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
    >
    > C:\Documents and Settings\user>format J: /fs:fat32
    > Włóż nowy dysk do stacji dysków J:
    > i naciśnij klawisz ENTER, gdy będzie gotowe...

    Nie tak dawno było tutaj

    k.net.pl
    Ponoć pomogło, poczytaj i spróbuj.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-01-12 19:08:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 19:19:13 +0100, J.F. napisał(a):

    > winhex czy inny dyskedytor, ewentualnie linux i wyzerowac
    > bootsector, i byc moze MBR - ale z tym to ostroznie.
    Zainstalowałem winhex, przyjrzałem się opcjom i nic tam pożytecznego nie
    widzę. Funkcja Tools> Open Disk melduje że "cannot access disk J:" zarówno
    logicznie jak i fizycznie i tyle... Ale może czegoś nie widzę, w końcu
    używam tego progsa pierwszy raz :)

    > Po czym sprawdzic czy ktos ci kitu nie wcisnal i pen zamiast 2G ma
    > np 256M w kolko ..
    Możliwe, dlatego próbuję się czegoś nauczyć przy okazji :)

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2010-01-12 19:10:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 19:56:59 +0100, Dawid napisał(a):

    k.net.pl

    Zajrzałbym ale "nie odnaleziono grupy *nask*"... Mógłbyś podać tytuł wątku,
    poszukam w goglach.
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2010-01-12 19:53:52
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.01.12 14:57, Jacek Maciejewski pisze:
    > Zakupiony ładny pen z napisem Novartis odmawia współpracy. Najczęściej nie
    > [...]
    > Nieprawidłowy nośnik lub uszkodzona ścieżka 0 - dysku nie można użyć.

    HP USB Disk Storage Format Tool

    --
    Mar