    From: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Boje z pendrajwem
    Date: Tue, 12 Jan 2010 14:57:09 +0100

    Zakupiony ładny pen z napisem Novartis odmawia współpracy. Najczęściej nie
    szło odczytać niektórych dużych plików. No więc sformatowałem pod wXP.
    niewiele pomogło, to co się raz dało odczytać drugi raz już nie dało albo
    na jednym kompie szło a na innym nie. Próbowałem potem sformatować w cmd, a
    oto rezultaty:

    C:\Documents and Settings\user>format j: /fs:fat32
    Włóż nowy dysk do stacji dysków J:
    i naciśnij klawisz ENTER, gdy będzie gotowe...
    Typ systemu plików to RAW.
    Nowy system plików to FAT32.
    Sprawdzanie 1999M
    Nieprawidłowy nośnik lub uszkodzona ścieżka 0 - dysku nie można użyć.

    Pytanie jest takie - da się jeszcze jakąś sztuczkę zastosować czy raczej
    pen tylko do rzucania za psami?
    --
    Jacek