  • 1. Data: 2010-01-12 07:36:14
    Temat: Obudowa "antydziecięca"
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    Szukam obudowy charakteryzującej się następującymi cechami:
    - z drzwiczkami, pod którymi byłby ukryte przyciski zasilania, reset i
    zatoki napędów
    - microATX
    - najchętniej biała, od bidy srebrna
    - z blachy min. 0.8 mm
    O ile bez problemu znajduję takie, które mają 2 z wymienionych cech, o
    tyle wszystkich zawartych w jednej konstrukcji jeszcze nie uświadczyłem.
    Spotkaliście się kiedyś z takim cudem?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 2. Data: 2010-01-12 09:42:21
    Temat: Re: Obudowa "antydziecięca"
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mich@l" <k...@t...cy> wrote in message
> [...]
    > O ile bez problemu znajduję takie, które mają 2 z wymienionych cech, o
    > tyle wszystkich zawartych w jednej konstrukcji jeszcze nie uświadczyłem.

    Mam 2.5-latke w domu i jeszcze ani razu nie probowala wciskac nic w
    komputerze (za wyjatkiem ew. dobierania sie do myszy, zeby bajke
    przelaczyc)..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-01-12 09:52:34
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    W dniu 2010-01-12 08:36, Mich@l pisze:

    > Szukam obudowy charakteryzującej się następującymi cechami:
    > - z drzwiczkami, pod którymi byłby ukryte przyciski zasilania, reset i
> [...]

    http://angela.pl/p2574,chieftec-dg-01w-d-u-b-z.html

    Spełnia wszystkie warunki, ten z microATX od biedy też (bo taką płytę
    też się w niej zamontuje), skoro nie sprecyzowałeś maksymalnych wymiarów...

  • 4. Data: 2010-01-12 10:07:40
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-12 10:52, knrdz pisze:

    > http://angela.pl/p2574,chieftec-dg-01w-d-u-b-z.html
    > Spełnia wszystkie warunki, ten z microATX od biedy też (bo taką płytę
    > też się w niej zamontuje), skoro nie sprecyzowałeś maksymalnych wymiarów...

    Napisałem że microATX, nie że płyta microATX ;)
    Ten Chieftec to popularny model, ale tak ze 2 razy za duży...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2010-01-12 10:46:00
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 12 Jan 2010 09:42:21 -0000, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >Mam 2.5-latke w domu i jeszcze ani razu nie probowala wciskac nic w
    >komputerze (za wyjatkiem ew. dobierania sie do myszy, zeby bajke
    >przelaczyc)..

    Prawie dwulatka uwielbia przyciskać na oslep klawiature jak ją
    dopadnie. A jak za wysoko by klawaiturę złapać to przycisk CD/DVD też
    jest dobry. Włącznik mam wyprowadzony w nietypowe miejsce z tyłu
    obudowy.

    Zdrówko

  • 6. Data: 2010-01-12 11:17:14
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-12 11:46, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > dopadnie. A jak za wysoko by klawaiturę złapać to przycisk CD/DVD też
    > jest dobry. Włącznik mam wyprowadzony w nietypowe miejsce z tyłu

    Mój ma półtora roku i również miłuje się w porywaniu klawiatury i myszy
    z biurka (na szczęście bezprzewodowe, bo inaczej to bym się pewnie już z
    portami PS/2 pożegnał) i bunkrowaniu się z nimi gdzieś u siebie w pokoju
    :) Nawet mu specjalnie spreparowałem taki zestawik (a niech się dziecko
    oswaja z techniką od oseska), usuwając ze starych peryferiów kabelki,
    ale on cwaniak woli tatowe :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2010-01-12 18:04:05
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-01-2010 o 12:17:14 Mich@l <k...@t...cy> napisał(a):

    > Nawet mu specjalnie spreparowałem taki zestawik (a niech się dziecko
    > oswaja z techniką od oseska), usuwając ze starych peryferiów kabelki

    Kiedy pójdzie do szkoły myszki znajdzie tylko w Muzeum Techniki w Wwie ;P
    http://www.youtube.com/watch?v=R1agrUM4KYs&feature=p
    layer_embedded

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2010-01-14 20:14:48
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup

    > Kiedy pójdzie do szkoły myszki znajdzie tylko w Muzeum Techniki w Wwie ;P
    > http://www.youtube.com/watch?v=R1agrUM4KYs&feature=p
    layer_embedded

    Pomysł ciekawy, ale wątpię, by zastąpił mysz. Nie bez powodu zestaw
    klawiatura plus mysz jest w użyciu praktycznie w niezmienionej formie od
    około 20 lat. Jest to całkiem ergonomiczne i wydajne w długiej pracy. Czasem
    w filmach SF widzimy różne efektowne interfejsy z ludźmi machającymi rękami,
    czy gadającymi z komputerem. Fajnie to wygląda, ale ergonomiczne nie jest.
    Spróbuj przez 10 godzin dziennie gadać z kompem. Spróbuj 10 godzin dziennie
    machać rękami...