  • 1. Data: 2010-01-12 09:34:35
    Temat: Zdechł Chieftec.. Jaki zasilacz?
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    Mój stary Chieftec właśnie popiszczał i się rozkraczył. Piszczy dalej,
    ale napięcia już nie daje. Potrzebuję "na dzisiaj" zasilacz. Po szybkiej
    lekturze stawiam na:

    Corsair 400W CMPSU-400CXEU za 195 zł
    lub
    OCZ StealthXStream 400W (OCZ400SXS-EU) za 189 zł

    Czy to dobry wybór? Któryś z powyższych zasilaczy jest w czymś lepszy od
    drugiego? Czy 400W starczy? (quad, 2 dyski SATA + 1 IDE, napęd optyczny,
    X300 na PCI-E, karta muzyczna na PCI)

    Zależy mi na: stabilności napięć/sprawności, ciszy, ergonomii
    (odpowiednio długie kable, nieduży rozmiar).

    Dzięki.

    --
    le

  • 2. Data: 2010-01-12 15:29:46
    Temat: Re: Zdechł Chieftec.. Jaki zasilacz?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-01-2010 o 10:34 Ingarden napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    >
    > Czy to dobry wybór? Któryś z powyższych zasilaczy jest w czymś lepszy od
    > drugiego? Czy 400W starczy? (quad, 2 dyski SATA + 1 IDE, napęd optyczny,

    W niektórych sklepach Corsair ma 5 lat gwarancji. Różnią się tym, że
    Corsaira
    produkuje Seasonic, a OCZ-a Fortron :)
    Normalnie starczy 400W, jeżeli nie będziesz na nim rozbudowywał komputera.
    Życie jednak uczy, że czasami więcej mocy się przydaje.

    > Zależy mi na: stabilności napięć/sprawności, ciszy, ergonomii
    > (odpowiednio długie kable, nieduży rozmiar).

    Ponieważ dobre zasilacze zaczynają się od tych które wybrałeś, a Ty masz
    bardzo duże wymagania, potrzebny Ci zasilacz który je spełni.
    Proponuję Be quiet Straight Power E7-450W
    http://www.iurl.pl/?F1SNq

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 3. Data: 2010-01-13 06:48:45
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 12 styczeń (wtorek) gdy o godz. 10:34 *Ingarden* napisał(a):

    > Zależy mi na: stabilności napięć/sprawności, ciszy, ergonomii
    > (odpowiednio długie kable, nieduży rozmiar).

    Ostatnio coraz częsciej chwalone sa Enermaxy.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 4. Data: 2010-01-14 12:18:42
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-01-2010 o 16:29 Wiesław napisał na pl.comp.pecet:

    > Różnią się tym, że Corsaira produkuje Seasonic, a OCZ-a Fortron :)

    Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale muszę się poprawić aby
    nie wprowadzić kogoś w błąd.
    Serię SXS dla OCZ wytwarza Fortron, ale ten wyżej jest z fabryk CWT.

    --
    Wiesław
    Opera Mail