  • 1. Data: 2010-01-12 13:31:14
    Temat: Nagrywarga BDR Pioneer
    Od: Fairy <f...@p...home.pl>

    Witam,

    Mam nagrywarkę Pioneer BDR-202. Do tej pory ngarywałam płyty 25GB bez
    problemu. Teraz chciałam nagrać płytę 50GB i nie mogę :/ - nero cały
    czas pokazuje mi że mam włożyć płytę z możliwością nagrania. Testowane
    na dwóch nowych płytach 50GB Verbatima i TDK - za każdym razem to samo.
    Próbowałam poszukać na sieci czy moja nagrywarka nie ma przypadkiem
    ograniczenia, iż może nagrywać płyty max. 25GB ale nic nie znalazłam.
    Czy ktoś wie jak to sprawdzić albo zna ten model?

    Fairy

  • 2. Data: 2010-01-12 13:38:49
    Temat: Re: Nagrywarga BDR Pioneer
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Fairy pisze:
> [...]
    > ograniczenia, iż może nagrywać płyty max. 25GB ale nic nie znalazłam.
    > Czy ktoś wie jak to sprawdzić albo zna ten model?

    http://www.cdrinfo.pl/artykuly/recenzja-pioneer-bdr-
    202/

    Tylko single layer, czyli 25GB

    Marrcino