    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Boje w s?dzie z firm? ubezpieczeniow? zakonczone
    Date: Mon, 29 Aug 2011 19:39:08 +0200

    W dniu 29.08.2011 19:13, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz" <t...@g...pl>

    > To i ubezpieczenia nie potrzeba.
    nieprawda. UBezpieczenie domu bierze pod uwagę wartość,
    zabezpieczenia... UBezpieczenie OC? długość czasu zarejestrowania auta?
    normalne? Chore! My wszyscy płacimy za szkody w złotówkach. JAk ktoś
    wyrządzi szkodę płaci zależnie od czego? o wartości? od punktów które
    dostał? Nic z tych rzeczy. czy 200zł czy 2mln - taka sama strata
    procentów - debilizm.

    ToMasz

    PS łatwo Wam pisać ze mój pomysł jest zły. ale może macie lepszy? Może
    lepiej płacić za "miszczów kierownicy"?