eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBłysło... (cross)Re: Błysło... (cross)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!storethat.news.telefonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder1.news.
    weretis.net!feeder4.news.weretis.net!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: mlodz <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Błysło... (cross)
    Date: Sat, 3 Aug 2013 18:51:04 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 66
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <rrindj5kxfbe.fuaeejifzbah$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1307302328110.2516@quad>
    <g63eq9udq6q9.1uh948ra7q73f$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1308021049580.4016@quad>
    NNTP-Posting-Host: 4FGetlZIWKX85kPC5V+EXw.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2500241 pl.pregierz:2079386
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 2 Aug 2013 11:03:19 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > On Wed, 31 Jul 2013, mlodz wrote:
    >> Tam zaraz uczyć. Po prostu umożliwić spokojne wytracenie prędkości
    >> przed miejscem potencjalnie kolizyjnym.
    > Ale nie widzę ŻADNEGO wskazania do dodatkowego ograniczenia, skoro
    > oznakowanie WIDAĆ z odległości wystarczającej na wyhamowanie.
    > (a jeśli nie widać, to patrz niżej)

    W słoneczny dzień z pasa przeciwnego (samochód google'a, zdaje się,
    jechał tylko w jedną stronę - oddalając się od tego znaku), widać
    całkiem nieźle. Wyobraź sobie teraz tę drogę w nocy, na swoim pasie
    i przy światłach mijania (choć nie wiem czy to ostatnie byłoby
    konieczne).


    > Zbyt wczesne ograniczenie prędkości IMO jest błędem, i to poważnym,
    > bo uczy że "można się nie przejmować i jeszcze sto metrów jechać
    > za szybko".
    > Błędne jest to przekonanie, nie oznakowanie, nakazujące, że
    > w miejscu w którym stoi znak masz mieć "60"!

    A ile można mieć? Pytam całkiem poważnie.


    >> prędkości. Tyle że nie każdy specyfikę trasy musi znać, a tutaj D-42
    >> można zauważyć trochę późnawo i zamiast spokojnego zdjęcia nogi z gazu
    >> trzeba deptać po hamulcach.
    > A, no to jeśli twierdzisz że oznakowania nie widać, to chyba
    > domagasz się ostrzeżenia "60 za 200 metrów".

    Może być.


    > Jasno i wyrażnie:
    > W ŻADNYM RAZIE nie zgadzam się z tezą, że tam może 200 metrów
    > wcześniej stać "70" i uczyć, że można je olać!

    To był tylko przykład, a czy stopniowanie ograniczeń co do zasady,
    jest na pewno takim fatalnym pomysłem... to temat na inną dyskusję.


    > BYĆ MOŻE powinien 200m wcześniej stać znak B-33 "60" (tak
    > właśnie) z tabliczką T-21 "200m"
    > Można by go postawić (razem z tabliczką) pod A-6a, ktory
    > (skoro to takie niebezpieczne miejsce) pewnie już tam jest.

    A-6a jakoś nie kojarzę, jak mi się zdarzy jeszcze tamtędy jechać
    to niechybnie zwrócę uwagę.

    I nie rozumiem - jak możesz w ogóle sugerować, jakoby miejsce nie było
    niebezpieczne. Gotfrydzie, przecież tam stoi fotoradar!


    >> Albo mrużyć oczy przed potęgą ITD.
    >> A to przecież niezdrowe.
    > Ale niezdrowe jest właśnie to, że jak postawisz "70" to wszyscy
    > kierujacy będą mieli pretensje, że dokonano im pomiaru prędkości
    > 10 metrów za tym znakiem!

    No co ty opowiadasz. Przecież niebezpieczne miejsce nie przesunie się
    od razu 10 metrów za ten znak!

    > :P

    !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: