  • Data: 2013-07-31 14:26:13
    Temat: Re: Błysło... (cross)
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak jak mi przez lata nie błyskało ze śmietnika, to w ostatnim
    miesiącu 2x.

    Raz jechałem w rządku autek, błysło to zawróciłem i zapytałem
    czy to ja byłem tym szczęściarzem. Okazało się, że 81/50.
    Aleja Polska w Poznaniu, 2 pasy ruchu, słońce.
    Panowie odszukali słit-focie i na foci były 2 auta.

    Za drugim razem ul. Bukowska w Poznaniu koło CH King-Cross.
    Zawróciłem, znów panowie odszukali focie.
    Tam było 97/50. I na zdjęciu również 2 auta.

    panowie ze SM powiedzieli, że jak są 2 auta to mogę spać
    spokojnie.

    Prawda to?