  • Data: 2013-07-31 00:33:18
    Temat: Re: Błysło... (cross)
    Od: mlodz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 23:29:34 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ty tak poważnie?
    > 200m zbędnego ograniczenia... i czego to ma uczyć?

    Tam zaraz uczyć. Po prostu umożliwić spokojne wytracenie prędkości
    przed miejscem potencjalnie kolizyjnym. Wąska krajówka z długą prostą,
    na jej środku skrzyżowanie z wojewódzką, do tego jakiś ruch lokalny -
    niezależnie od terenu zabudowanego jakieś ograniczenie prędkości na
    krajówce jest niekulawym pomysłem, ze względu na możliwe różnice
    prędkości. Tyle że nie każdy specyfikę trasy musi znać, a tutaj D-42
    można zauważyć trochę późnawo i zamiast spokojnego zdjęcia nogi z gazu
    trzeba deptać po hamulcach. Albo mrużyć oczy przed potęgą ITD.
    A to przecież niezdrowe.