    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Date: Thu, 5 Mar 2020 23:57:48 +0100

    W dniu 2020-03-05 o 10:54, Trybun pisze:

    > Nie wiem. Przypuszczalnie to takie producenckie "usprawnienie" tej
    > funkcji w nowszych telefonach. W zestawie stereo też tak mam - wystarczy
    > że włączę w telefonie B-T to zaraz wieża hi-fi przechodzi w " w stan
    > gotowości", czyli bluetooth włączony.

    To fajna ta Twoja wieża. Moja, ale mini wieża ma tylko jakieś Auth, ale
    nie korzystałam. Nawet zapomniałam co to jest. Fakt: odbiera świetnie.
    Głośniki mam na regale w odległości na prawie całą ścianę (ok.5m.).
    Siedzę przy komputerze w drugim pokoju i tu mam wszystkie polskie stacje
    radiowe w telewizorze, multum stacji w komputerze (Radio sure), dużo
    piosenek/utworów, albumów słuchanych w Windows Media Player. Głośniki
    przy komputerze dobre-stare ale nie ma lepszych (ciężkie,metalowe), to
    muzykę mam tu "pod ręką", a moja kochana miniwieża stoi sobie smutna, bo
    rzadko teraz używana.
    Trochę się rozpisałam nie na temat.
    W każdym bądź razie aplikację MPE w telefonie wyłączyłam, z komputera
    program tymczasowo odinstalowałam. Na razie spokój z włączaniem się BT
    podczas rozmowy telefonicznej. Samych aplikacji systemowych w telefonie
    to mam chyba ze 100. Te co wiedziałam co to jest powyłączałam, dużo ich
    wyłączyłam (m.in jakieś droidy, sroidy itd).
    Do drukowania drukarki z poziomu telefonu mam ze 4 aplikacje. Wszystkie
    wyłączyłam, bo drukarkę mam pod ręką i z poziomu telefonu nie muszę nic
    drukować.

    --
    animka