eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlokowanie lewego pasaRe: Blokowanie lewego pasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Blokowanie lewego pasa
    Date: Tue, 17 Jan 2012 20:09:19 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 67
    Message-ID: <jf4h2l$ul0$1@mx1.internetia.pl>
    References: <2...@v...googlegroups.com>
    <jf0ofu$in9$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <a...@c...googlegroups.com>
    <1068e4ds7i9rx$.dlg@rower.power.pl> <jf3t2t$8i7$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jf40gl$e8c$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jf43m2$hi0$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jf4c08$1iu$1@mx1.internetia.pl> <jf4d22$j3u$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-155-164.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1326827413 31392 87.205.155.164 (17 Jan 2012 19:10:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2012 19:10:13 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jf4d22$j3u$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427398
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-17 19:01, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2012-01-17 16:28, Krzysiek Kielczewski pisze:
    >>> Na takiej Wisłostradzie to wręcz obserwuję, że po podwyższeniu
    >>> dopuszczalnej do 70/80 część kierowców zwolniła właśnie z tych 80-90 do
    >>> dopuszczalnej.
    >
    >> Ludzie generalnie od dawna zwalniają (systematycznie) i tak naprawdę
    >> mamy niewielką grupę "przeciętnych inaczej", która jeździ sporo
    >> szybciej od ograniczeń. Reszta jeździ względnie zgodnie
    >> z ograniczeniami. Tyle, że to trzeba jednak trochę pojeździć, a nie
    >> opowiadać, że się to czyni.
    >
    > Zalezy gdzie. na A4 owszem - rzeczywiste 140 i jestes jednym z
    > szybszych, z rzadka tylko zjezdzajac na lewy pas.

    Nie tylko na A4.

    > Ale pokaz mi na Legnickiej we Wrocku (3 pasy w jedna strone) tych ktorzy
    > poza szczytem jada przepisowe 50 :-)

    Polska nie tylko Legnicką we Wrocławiu stoi. Przejedź się Puławską czy
    Powsińska, Wiertniczą, Przyczółkową (Wisłostrada) poza szczytem
    i sprawdź ile osób ma +20. Ba, spróbuj w Toruniu, Bydgoszczy
    czy Świeciu. A Olsztyn :)

    > Albo taka niedawna wycieczka do stolicy dk8 - kawalek za wrockiem zwykla
    > droga, ale jak sie zrobil kawalek prostej to w 4 czy 5 pojazdow
    > wyprzedzilismy jednego kapelusza i pojechalismy dalej ponad 100 na
    > liczniku, rowno przyspieszajac na znaku "70" przed "niebezpiecznym"
    > zakretem. I nikt z tej przypadkowej piatki nie zwolnil :-)

    Cóż, pisałem przecież, że zależy od miejsca, pory itd.

    >> Na jednojezdniówkach
    >> też ludzie jadą w granicach ograniczeń (w zależności od trasy
    >> trochę szybciej, ale niewiele)
    >
    > Duzo szybciej sie po prostu nie da,

    Da się. Widuję takich.

    > lub jest niewielki sens - za duzy
    > ruch, zakrety jednak.

    Otóż to - jednak sens niewielki.

    > Tzn o dolnym slasku pisze - tu nam niemcy nawet autostrade pokrecili nie
    > wiadomo po co :-)

    Znaczy o Wrocławiu i okolicach?

    > Osobiscie dochodze na takich drogach gdzies do 120-140 na liczniku,
    > rzeczywista o te 10 mniej.

    Znaczy których - tych jednojezdniowych? Ja na takich rzadko przekraczam
    100, ponieważ to nie ma żadnego sensu. Znaczy wiadomo - jak już się
    trafiło marudera to chwilowy odczyt może być wyższy (cóż, najwyżej
    później będę się tłumaczył z chwilowego przekroczenia dopuszczalnej,
    ale jakoś ścigać nie chcą ;) ).

    > Niestety - wkrotce sie okazuje ze trzeba zwolnic do 70.

    Otóż to - z przyczyn obiektywnych.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: