  • Data: 2012-01-17 23:33:34
    Temat: Re: Blokowanie lewego pasa
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-17, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Bzdura.
    > Piszesz że jakiś przepis jest zły, to napisz dlaczego jest zły.
    >
    > Przykład z niedawna - obwodnica trójmiejska, sucha, czarna droga
    > dwujezdniowa, lewym pasem jedzie sobie pani wygodnie oparta czołem o
    > przednią szybę z prędkością 50-60km/h.
    > Nie reaguje na migających na nią z tyłu.
    >
    > To że ona robiła źle to oczywiste, no ale tak właśnie jechałą i już.
    > Dlaczego jazda za nią jest dobra, a wyprzedzenie jej prawą stroną jest złe?
    >
    > Jak ktoś się wlecze lewym pasem, to mam możliwość wyprzedzenia go prawym i
> [...]
    Ja Ci powiem. Bo niektorzy uwazaja, ze restrykcyjne przepisy pozwola
    "unormalnic" ruch na naszych drogach. Wykluczenie tego przepisu mialo by
    ukrocic slalom szybkich i wscieklych ale nie wiem jak skoro z reguly
    maja oni w dupie PoRD.

    Chociaz mialem raz taka sytuacje w ktorej sie balem wyprzedzic z prawej,
    na A2 jechal sobie samochod lewym pasem, z przodu po horyzont pusto z
    tylu tez a on lewym, dlugie raz, dlugie dwa, klakson, klakson+dlugie,
    zero reakcji no to wyprzedzam prawa jak najdalej od nich a w srodku
    5 ziomali wygladajacych na slabo kontaktujacych.

    --
    Artur
    ZZR 1200