-
Data: 2012-01-17 20:09:19
Temat: Re: Blokowanie lewego pasa
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-01-17 19:01, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2012-01-17 16:28, Krzysiek Kielczewski pisze:
>>> Na takiej Wisłostradzie to wręcz obserwuję, że po podwyższeniu
>>> dopuszczalnej do 70/80 część kierowców zwolniła właśnie z tych 80-90 do
>>> dopuszczalnej.
>
>> Ludzie generalnie od dawna zwalniają (systematycznie) i tak naprawdę
>> mamy niewielką grupę "przeciętnych inaczej", która jeździ sporo
>> szybciej od ograniczeń. Reszta jeździ względnie zgodnie
>> z ograniczeniami. Tyle, że to trzeba jednak trochę pojeździć, a nie
>> opowiadać, że się to czyni.
>
> Zalezy gdzie. na A4 owszem - rzeczywiste 140 i jestes jednym z
> szybszych, z rzadka tylko zjezdzajac na lewy pas.
Nie tylko na A4.
> Ale pokaz mi na Legnickiej we Wrocku (3 pasy w jedna strone) tych ktorzy
> poza szczytem jada przepisowe 50 :-)
Polska nie tylko Legnicką we Wrocławiu stoi. Przejedź się Puławską czy
Powsińska, Wiertniczą, Przyczółkową (Wisłostrada) poza szczytem
i sprawdź ile osób ma +20. Ba, spróbuj w Toruniu, Bydgoszczy
czy Świeciu. A Olsztyn :)
> Albo taka niedawna wycieczka do stolicy dk8 - kawalek za wrockiem zwykla
> droga, ale jak sie zrobil kawalek prostej to w 4 czy 5 pojazdow
> wyprzedzilismy jednego kapelusza i pojechalismy dalej ponad 100 na
> liczniku, rowno przyspieszajac na znaku "70" przed "niebezpiecznym"
> zakretem. I nikt z tej przypadkowej piatki nie zwolnil :-)
Cóż, pisałem przecież, że zależy od miejsca, pory itd.
>> Na jednojezdniówkach
>> też ludzie jadą w granicach ograniczeń (w zależności od trasy
>> trochę szybciej, ale niewiele)
>
> Duzo szybciej sie po prostu nie da,
Da się. Widuję takich.
> lub jest niewielki sens - za duzy
> ruch, zakrety jednak.
Otóż to - jednak sens niewielki.
> Tzn o dolnym slasku pisze - tu nam niemcy nawet autostrade pokrecili nie
> wiadomo po co :-)
Znaczy o Wrocławiu i okolicach?
> Osobiscie dochodze na takich drogach gdzies do 120-140 na liczniku,
> rzeczywista o te 10 mniej.
Znaczy których - tych jednojezdniowych? Ja na takich rzadko przekraczam
100, ponieważ to nie ma żadnego sensu. Znaczy wiadomo - jak już się
trafiło marudera to chwilowy odczyt może być wyższy (cóż, najwyżej
później będę się tłumaczył z chwilowego przekroczenia dopuszczalnej,
ale jakoś ścigać nie chcą ;) ).
> Niestety - wkrotce sie okazuje ze trzeba zwolnic do 70.
Otóż to - z przyczyn obiektywnych.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.12 20:16 Axel
- 17.01.12 21:05 Tomasz Pyra
- 17.01.12 21:10 Tomasz Pyra
- 17.01.12 21:14 Tomasz Pyra
- 17.01.12 21:26 AZ
- 17.01.12 21:48 Artur Maśląg
- 17.01.12 22:19 Krzysiek Kielczewski
- 17.01.12 22:33 Artur Maśląg
- 17.01.12 22:33 Tomasz Pyra
- 17.01.12 22:42 Artur Maśląg
- 17.01.12 22:52 AZ
- 17.01.12 23:25 Tomasz Pyra
- 17.01.12 23:33 AZ
- 18.01.12 20:12 J.F.
- 18.01.12 20:39 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-14 Re: Dlaczego nie było (pełzającego) zamachu stanu? Bo minister Bodnar już "zawiesił" prokuratora Ostrowskiego
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-14 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-02-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-14 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-02-14 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-14 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=