  • Data: 2012-01-18 20:12:53
    Temat: Re: Blokowanie lewego pasa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 20:09:19 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Polska nie tylko Legnicką we Wrocławiu stoi. Przejedź się Puławską czy

    Mamy jeszcze sporo ulic, i spolegliwego prezydenta, ktory przewiduje raptem
    1mln wplywow z mandatow, mimo pustej kasy :-)

    > Powsińska, Wiertniczą, Przyczółkową (Wisłostrada) poza szczytem
    > i sprawdź ile osób ma +20. Ba, spróbuj w Toruniu, Bydgoszczy
    > czy Świeciu. A Olsztyn :)

    A widziales zebym przez ostatnie lata narzekal na kierowco z Walbrzycha ?
    Nie widziales ? A widzisz :-)

    > Da się. Widuję takich.

    Nie bardzo. Za duzy ruch.

    > Otóż to - jednak sens niewielki.

    > Znaczy o Wrocławiu i okolicach?

    Szerokich okolicach

    > Znaczy których - tych jednojezdniowych? Ja na takich rzadko przekraczam

    Tak

    > 100, ponieważ to nie ma żadnego sensu.

    Z drugiej strony - jaki jest sens jechac 100, gdy mozna 120 ? :-)

    > Otóż to - z przyczyn obiektywnych.

    Jakich tam obiektywnych - gdzie sie podzialy pieniadze z podatkow ! :-)

    J.