  • Data: 2012-01-17 22:19:16
    Temat: Re: Blokowanie lewego pasa
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-17, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Pamiętasz jak światłofoby podawali, że 99% ludzi przed wprowadzeniem
    > obowiązku nie jeździło na światłach? Podobny mechanizm :)

    Pamiętam. Ale to były tekst trolli światłofobowych, sporo myślących
    przeciwników obowiązku takich bzdur nie głosiło.

    > Ludzie generalnie od dawna zwalniają (systematycznie) i tak naprawdę
    > mamy niewielką grupę "przeciętnych inaczej", która jeździ sporo
    > szybciej od ograniczeń.

    Kwestia zdefiniowania "sporo". Co innego 80km/h na Puławskiej, co innego
    na uliczce koło szkoły.

    > Reszta jeździ względnie zgodnie z ograniczeniami.

    IMO większość osobówek jeździ niewiele powyżej ograniczeń - o ile nie są
    zupełnie bezsensowne (patrz 50km/h na Wisłostradzie)

    [ciach, co do reszty nie mam nic do dodania/skomentowania]

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski