-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <4...@g...com>
<mt78kg$kp6$1@news.agh.edu.pl>
<e...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
<d...@g...com>
<f...@g...com>
<f...@g...com>
In-Reply-To: <f...@g...com>
Subject: Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
Date: Thu, 24 Sep 2015 14:04:31 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 70
Message-ID: <5603e6d0$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.164.7
X-Trace: 1443096272 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27524 83.30.164.7:62007
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1072117
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "León J" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:f5099860-bae1-4f95-b9f5-57bebb12a2c1@go
oglegroups.com...
>W dniu środa, 23 września 2015 12:07:21 UTC+2 użytkownik Ircys
>napisał:
>> W dniu czwartek, 17 września 2015 23:33:48 UTC+2 użytkownik León J
>> napisał:
>> > Absolutnie NIE. Operator ma obowiázek udostépniac wszystkie
>> > uslugi, które oferuje centrala - nakazuje mu to art. 171 ustawy
>> > "Prawo Telekomunikacyjne".
Cos chyba przesadziles z tym arykulem. Jakis konkretny cytat moze ?
>> Przeceniasz tą ustawę :) Czy zdajesz sobie sprawę z tego ile usług
>> ma centrala, a ile z nich jest dostępnych dla abonentów?
>> Podpowiedź - mały procent.
>To chyba nie kwestia ustawy, a brak Pani Anny S. na stanowisku
>prezesa UKE.
>Domyslam sié, ze uslug jest znacznie wiécej, ale wiékszosc nie jest
>udostépniana i nawet o nich nie wiemy.
TPSA miala ogolna niechec do udostepniania tych uslug. Cos sie wiec
ustawa nie sprawdzila ... albo wydawalo Ci sie.
Co do TP to nie wiem - nie, bo nie, czy chcieli uniknac sytuacji ze
"sasiad ma, a ja place tyle samo i nie mam", planowali sprzedawac
ekstra uslugi,
czy po prostu chcieli miec jednolicie w calym kraju.
A wtedy moze sie okazac, ze centrala owszem ma mozliwosc, ale po
oplaceniu, czy jak chcecie miec pod numerem *65, to musicie za zmiane
doplacic.
>Chyba w 1998 czy w 1999 TPSA zdecydowala sié udostépnic abonentom
>stacjonarnym prezentacje numerów poláczen przychodzacych, a przeciez
>strowgery i ericsony zastápiono centralami >elektronicznymi z
>zaimplementowaná uslugá prezentacji paré lat wczesniej.
>Uslugi COLP i COLR dostépne sá tylko dla telefonów ISDN (dla PSTNów
>nie sá dostépne).
Moglo wtedy byc tak, ze wymaga to innego "wyposazenia koncowego" na
centrali. A zakupiono zwykle.
>Dawno temu w czasie pobytu w Królestwie Hiszpanii testowalem
>tamtejsze telefony stacjonarne. I wszyscy abonenci mieli natychmiast
>po podláczeniu telefonu dostépne wszystkie uslugi [z budek
> >telefonicznych nie mozna bylo, co zrozumiale, dokonywac
>przekierowan] lácznie z "gorácá liniá", "lokalnym porozumiewaniem
>sié", numerami skróconymi, ACR, COLP, COLR i oczywiscie poláczeniem
> >zwrotnym (*69#).
No coz, ja sie tam naczytalem o "opcjach obowiazkowych" w USA.
Nowe centrale, nowe mozliwosci, dodatkowo platne ... ale wylaczyc nie
mozna :-)
>Jako ciekawostka byla mozliwosc oddzwonienia na poláczenie z nru
>zastrzezonego. System billingowy centrali rejestrowal poláczenie z
>nru zastrzezonego, ale go nie prezentowal, natomiast jezeli abonent
> >wywolujácy nie mial aktywnego COLR, to abonent wywolywany (z
>aktywnym COLP) po oddzwonieniu *69# mógl poznac jego numer.
Chyba nie poznac numer, tylko uzyskac polaczenie.
>Znajomi Hiszpanie pracujácy w Warszawie nie dziwiá sié juz niczemu,
>tylko mówiá: "Estamos en Polonia y esto explica todo" - jestesmy w
>Polsce i to wyjasnia wszystko. - Leon
A u nich to niby nie ma specyfiki, dziwnej z kolei dla nas ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.15 21:26 León J
- 26.09.15 23:16 J.F.
- 30.09.15 23:07 León J
- 01.10.15 00:25 i...@p...pl
- 03.10.15 19:10 WAM
Najnowsze wątki z tej grupy
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów