    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Date: Mon, 12 May 2014 11:53:08 +0200

    W dniu 2014-05-12 08:29, Myjk pisze:
    > Tue, 6 May 2014 23:18:54 +0200, Czesław Wiśniak

    > Jak dostałem mandat, to słusznie. Jak zostałem zmierzony i sfotografowany
    > (czyli wg FR jechałem niezgodnie z przepisami) a gdy faktycznie jechałem
    > zgodnie z przepisami, to go NIE DOSTAŁEM -- o czym właśnie piszę poniżej, a
    > czego najwyraźniej nie dostrzegłeś, bo ci piana z pyska oczy zalała.

    No więc to dowodzi tylko, że w ciebie nie trafiono błędnym pomiarem.
    Ale czy to czegoś dowodzi? Jeśli nie, to po co o tym pisać?
    Nikt przecież nie twierdzi, że każdy pomiar jest zły (ani nawet, że większość).

    > Tak, znam tę bajkę. Państwo złe, obywatel kryształowo czysty.

    nie widzę żeby ktoś pisał, że obywatel jest zawsze kryształowo czysty.
    Obywatel zapewne znacznie częściej kręci, niż pada ofiarą błędu (i nie ma w tym nic
    dziwnego,
    kazdy ma prawo się bronić). Ale to nie ma nic do rzeczy.

    To organy państwa powinny być jak zona Cezara. Urządzenia pomiarowe mają mają być
    legalne, używane
    zgodnie z instrukcją, i działać tak dokładnie, jak to tylko możliwe dla sprzętu
    danego rodzaju.
    Tymczasem zakupiony i używany jest bubel z nielegalnymi papierami. Zamiast go
    wycofać/naprawić
    i zalegalizować właściwie, policja ma to gdzieś. To właśnie jest typowy przykład
    budowania
    zaufania do instytucji państwa w PL.

    --
    JW