  • 11. Data: 2011-09-27 07:05:46
    Temat: Re: BlackBerry bez BIS
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-26 14:00, Waldek Godel pisze:

    > Tylko, że to jest jak kupno sportowego auta bez możliwości rejestracji,
    > licząc, że się pojeździ po 200-metrowym odcinku prywatnego terenu.
    > Ani przyjemne, ani satysfakcjonujące.
    >
    > A BB jako telefon jest słaby.

    jezeli ktos jako telefon rozumie sms i dzwonienie to niekoniecznie.
    Dzwiek jest bardzo dobry (i najlepszy jakościowo odtwarzacz mp3 z tych
    co korzystalem na telefonach)

  • 12. Data: 2011-09-27 07:08:30
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    >marna czytelnosć ekranu

    bzdura

    >Klasyczne telefony beda wygodniejsze w obsłudze, nie trzeba będzie
    >szukać funkcji po różnych śmiesznych miejscach itp.

    np.

    >Przecież BB to nawet alarmu porządnego nie ma.

    akurat to ma lepsze od nokia , zwlaszcza drzemke ktorej nie da sie przez
    przypadek wylaczyc

  • 13. Data: 2011-09-27 09:48:44
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-09-26 13:40, Lucar pisze:
    > Zamierzam kupić BB Pearl 3G i korzystać z pakietu z dostępem do internetu, ale
    > bez usługi BIS. Chciałbym wiedzieć, czy będę mógł bez przeszkód:
    > 1. korzystać z przeglądarki
    > 2. ściągać i instalować aplikacji łączące się z netem (np. radio internetowe)
    > 3. korzystać z GPS i Google Maps
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc :)

    Da się, ale pakiet internetowy pod nazwą BIS jest na prawdę tani i
    umożliwia korzystanie z wszystkich dobrodziejstw BB.
    Pearl ma takie pół/qwerty - czyli pod jednym klawiszem masz dwa znaki,
    ale podobno tez dobrze się na tym pisze, a telefon jest mniejszy.
    Google Maps jest idealną mapką kieszonkową, żeby gdzieś trafić a nie
    targać ze sobą map albo nawigacji dodatkowo.

    BTW
    W.G. chyba mało wie o BB, skoro twierdzi, że nie daje się on
    synchronizować z PC i marny z niego telefon...
    BB to telefon + duuużo więcej :-)
    Według mnie, to głównym kierunkiem rozwojowym Noki/przynajmniej pewnych
    linii modelów jest pości za funkcjonalnością BB.
    Może to wyglądać, że BB jest z tyłu, bo ma mniej efektowne i ładne
    rozwiązania, ale BB działa a nie koniecznie błyszczy.

    Barek

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 14. Data: 2011-09-27 09:56:37
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 09:08:30 +0200, Pendrive napisał(a):

    > bzdura
    > np.
    > akurat to ma lepsze od nokia , zwlaszcza drzemke ktorej nie da sie przez
    > przypadek wylaczyc

    Jak zwykle ocieka pan wręcz fachowością, panie Przemysławie Rokicki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 15. Data: 2011-09-27 10:00:07
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 11:48:44 +0200, BAREK napisał(a):

    > W.G. chyba mało wie o BB, skoro twierdzi, że nie daje się on
    > synchronizować z PC i marny z niego telefon...

    uuu.. poważne problemy z rozumieniem tekstu pisanego widzę.

    > BB to telefon + duuużo więcej :-)

    telefon plus BIS/BES

> [...]
    > Może to wyglądać, że BB jest z tyłu, bo ma mniej efektowne i ładne
    > rozwiązania, ale BB działa a nie koniecznie błyszczy.

    zademonstruj np. Skype na BB albo wytłumacz dlaczego przy korzystaniu z
    bezpośredniego połączenia z internetem tak drastycznie spada żywotność
    baterii. Wskaż dobrą nawigację na BB lub wytłumacz jej brak.
    I na koniec może wytłumacz, dlaczego sam producent wlaśnie kompletnie
    zarzucił architekturę o której piszemy - bo to już obecnie jest rozwiązanie
    ze śmietnika.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 16. Data: 2011-09-27 11:36:45
    Od: Diabełson <h...@s...org>

> [...]
    > 1. korzystać z przeglądarki
    > 2. ściągać i instalować aplikacji łączące się z netem (np. radio internetowe)

    wszystko zależy od tego, czy uda Ci się poprawnie skonfigurować dostęp
    do internetu

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 17. Data: 2011-09-27 11:39:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-09-27 13:36, Diabełson pisze:

    > wszystko zależy od tego, czy uda Ci się poprawnie skonfigurować dostęp
    > do internetu

    A sformułowanie "uda się" w tym przypadku zależy nie tylko od Twoich
    umiejętności

  • 18. Data: 2011-09-27 11:39:52
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-09-27 12:00, Waldek Godel pisze:
    Wskaż dobrą nawigację na BB lub wytłumacz jej brak.

    Wisepilot :)

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 19. Data: 2011-09-27 12:01:58
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > zademonstruj np. Skype na BB albo wytłumacz dlaczego przy korzystaniu z
    > bezpośredniego połączenia z internetem tak drastycznie spada żywotność
    > baterii.

    Bo w innych telefonach tak sie nie dzieje

    >Wskaż dobrą nawigację na BB lub wytłumacz jej brak.

    navixpert,

    P.

  • 20. Data: 2011-09-27 12:07:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 14:01:58 +0200, Pendrive napisał(a):

    > Bo w innych telefonach tak sie nie dzieje

    Nie, nie dzieje się. Zapewne nawet nie masz zielonego pojęcia dlaczego.

    > navixpert,

    Pytałem o DOBRĄ.
    To znaczy taką, która działa nawet po wygaśnięciu płatnego okresu oraz w
    miejscach o słabym zasięgu sieci komórkowej (bo często właśnie w takich
    miejscach trzeba coś pilnie wyszukać)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje