    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bilecik za parkowanie w Berlinie - jak zapłacić?
    Date: Sat, 03 Sep 2016 23:49:29 +0200

    On Sat, 3 Sep 2016 21:20:34 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > nie robią.

    To niestety są jaja, bo tymczasem są na świecie cywilizowane kraje,
    gdzie obiekt się buduje tylko wtedy, gdy można wybudować odpowiednio
    duże parkingi a nie jak w komunizmie - na odwrót.

    >Ty się ciesz, że masz bilecik.
    > Bo we Frankfurcie wywożą. A jak są targi to i na depozytowych
    miejsca
    > niema. Więc wywożą np. 70km od miasta :)

    Tam niedaliby logistyczne rady w sensownym czasie. Wszystkie uliczki
    w promieniu 1km od obiektu pobstawiane tysiącami samochodów
    wizytujacych targi, nikt tam się nie przejmuje zakazem, mam na myśli
    lokalne berlinskie rejestracje a nie że ktoś z prowincji wiochę robi.
    Wracajac zwróciłem uwagę, ze wszystkich jak okiem po horyzont
    spojrzeć obdarowali bilecikiem za 20 ojro.
    Chociaż dają uczciwą cene za całodziennie parkowanie, widać im
    głupio, ze parkingów wybudować nie umieją, to chociaż opłatę pobiorą.

    --
    Marek