  • Data: 2009-08-03 22:14:15
    Temat: Re: Bieszczady - zdjęcia
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > Pragnę wszystkich zaprosić do obejrzenia, skomentowania i
    > skrytykowania mojej galerii zdjęć

    obejrzałem prawie całą galerie (nie tylko Bieszczady) - bardzo mi się
    podobało.

    > Sam nie
    > wiem, czy przerysowania szerokiego kąta nie psują tego zdjęcia.
    > http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady-IMGP19
    53b.html

    trochę tak, ale bardziej przeszkadza zbyt ciemna budowla.
    Znacznie fajniej wyszło to:
    http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady-IMGP19
    53b.html

    ale... tam jest tak czysto jakby ktoś malował trawę na zielono, albo to
    była makieta ;-) nie mniej wygląda ładnie.

    > PS. Ja też właściwie cieszę się z mojego aparatu ;)

    hop, hip, hurra ! witaj w klubie szczęśliwych z posiadanych aparatów.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl