eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy.Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Mon, 3 May 2010 18:41:54 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-240-139.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1272930372 16184 76.223.240.139 (3 May 2010 23:46:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 23:46:12 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277260
    [ ukryj nagłówki ]

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl...
    > Turbina sluzy m.in. do poprawienia krzywych momentu i mocy. Czy zakres
    > jest waski mozna polemizowac, duzo zalezy od zestrojenia, rozmiaru turbiny
    > i masy innych czynnikow.

    Niepotrzebna mi ta komplikacja... Wolę mieć już te swoje 286 koni z 3,5
    litra :-)
    Bez żadnego turbo...

    > Zawodnego tam nic nie ma, wystarczy wymieniac olej na czas i nie gasic
    > silnika minute po upalaniu, w jezdzie miejskiej nie ma to zadnego
    > znaczenia.

    Jak szybko się kręci ta turbina? Jak długo wytrzymują łożyska?

    > A przy tym toczac sie majestatycznie spalanie bedzie sporo nizsze, niz w
    > samochodzie z podobna moca ale 2x wieksza pojemnoscia.

    Przy toczeniu się majestatycznie pobór paliwa jest znikomy w każdym aucie.
    Auta różnią się właśnie głównie tym co palą w czasie przyspieszania...

    Nie widzę tego w jaki sposób auto z turbo miałoby palić mniej przy
    majestatycznym toczeniu się - jak opory powietrza i opory toczenia
    się będziesz miał takie same w obu autach to czy dasz mały silnik
    z turbo, czy duży bez turbo to w przybliżeniu będzie to samo...
    Fizyki nie oszukasz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: