-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Date: Mon, 3 May 2010 18:41:54 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
<4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
<hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
<h...@p...onet.pl>
<s...@c...luftbrandzlung.org>
<4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
<4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
<s...@d...media-lab.com.pl>
<hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-240-139.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1272930372 16184 76.223.240.139 (3 May 2010 23:46:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 23:46:12 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277260
[ ukryj nagłówki ]"kamil" <k...@s...com> wrote in message
news:hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl...
> Turbina sluzy m.in. do poprawienia krzywych momentu i mocy. Czy zakres
> jest waski mozna polemizowac, duzo zalezy od zestrojenia, rozmiaru turbiny
> i masy innych czynnikow.
Niepotrzebna mi ta komplikacja... Wolę mieć już te swoje 286 koni z 3,5
litra :-)
Bez żadnego turbo...
> Zawodnego tam nic nie ma, wystarczy wymieniac olej na czas i nie gasic
> silnika minute po upalaniu, w jezdzie miejskiej nie ma to zadnego
> znaczenia.
Jak szybko się kręci ta turbina? Jak długo wytrzymują łożyska?
> A przy tym toczac sie majestatycznie spalanie bedzie sporo nizsze, niz w
> samochodzie z podobna moca ale 2x wieksza pojemnoscia.
Przy toczeniu się majestatycznie pobór paliwa jest znikomy w każdym aucie.
Auta różnią się właśnie głównie tym co palą w czasie przyspieszania...
Nie widzę tego w jaki sposób auto z turbo miałoby palić mniej przy
majestatycznym toczeniu się - jak opory powietrza i opory toczenia
się będziesz miał takie same w obu autach to czy dasz mały silnik
z turbo, czy duży bez turbo to w przybliżeniu będzie to samo...
Fizyki nie oszukasz.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.10 01:54 Pszemol
- 04.05.10 00:51 Adam Płaszczyca
- 04.05.10 00:52 Adam Płaszczyca
- 04.05.10 08:45 jacek2v
- 04.05.10 08:51 jacek2v
- 04.05.10 08:56 jacek2v
- 04.05.10 08:59 jacek2v
- 04.05.10 09:04 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 04.05.10 09:34 Tatanka
- 04.05.10 10:04 J.F.
- 04.05.10 10:11 MaćkuPićku
- 04.05.10 11:17 kamil
- 04.05.10 11:18 kamil
- 04.05.10 12:04 Bydlę
- 04.05.10 14:54 Olek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera