eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBicieRe: Bicie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bicie
    Date: Thu, 16 Dec 2010 00:15:16 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <iebiie$llk$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4d093e4a$0$22814$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1292455310 22196 77.252.249.9 (15 Dec 2010 23:21:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Dec 2010 23:21:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4d093e4a$0$22814$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335118
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-15 23:16, to pisze:
    > Czy jest możliwe, że bicie odczuwalne gdzieś z przodu i spowodowane czym
    > innym niż krzywymi/niewyważonymi kołami objawia się na kołach 205/55/R16
    > i NIE objawia się na kołach 225/40/R18?
    >
    > Pytam, bo na 18 jeździ jak po stole, a na dwóch kompletach 16 koło 100
    > jest bicie charakterystyczne dla źle wyważonych kół. Oba komplety 16
    > sprawdzone i niby są ok...
    Niby. Ostatnio walczyłem długo z felgami i oponami, wszystko sprawdzane
    po 3 razy na wyważarce u oponiarzy - no ideał po prostu, a koło 100-120
    wibracje że nawigacja odpada od szyby. I to jeszcze w dodatku wibracje
    proporcjonalne do przyspieszania, przy hamowaniu silnikiem - brak
    wibracji po chwili. Cuda po prostu. W końcu wymiana opon na nowe = zero
    problemu. Prawdopodobnie było tak, że w oponie były uszkodzone druty, na
    wyważarce gdy opona się kręciła tylko odśrodkowo - wszystko wychodziło
    dobrze, a w aucie, gdy opona się uginała pod ciężarem auta (i przy
    zmiennym rozkładzie tego ciężaru) - w pewnym miejscu opona uginała się
    bardziej (bo druty uszkodzone) i dawała wibracje.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: