  • Data: 2011-07-03 09:02:24
    Temat: Re: Biały Bór - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-03 01:34:46 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Ja w zoo się nie uczył, a obserwacje pozaokienne miał opanowane ;)

    Gdy mnie edukowano wyglądanie przez okno karano bardzo surowo i słusznie.
    Tzn. po latach ci od wyglądania mówili, że gdyby wtedy przyłożyli się
    do nauki itd.
    ;-)

    > Napisałeś ;P

    Nie, zacytuj, ale przedtem przeczytaj raz jeszcze.
    :-)

    > A nie uczyć, że zabudowany, to takie miejsce, gdzie nie musisz mieć
    > oczu do okoła głowy ?

    No właśnie w tym rzecz, że nie! Takie uczenie powoduje zanik
    odpowiedzialności za swoje czyny, bo "przecież tam stoi znak, więc nie
    muszę myśleć!".
    ;>

    > Zara dojdzie do tego, że będziemy dzieci uczyć, że po wyjściu z bloku
    > ma nie zamykać drzwi

    Jeśłi jest ze wsi, to tak.
    Obserwuję to w wielu miejscach - tak jak na wsi, latem drzwi muszą być
    otwarte na oścież (ponieważ latem na wsiach śmierdzi, a zimą nie,
    możnaby dojść do ekstremalnego wniosku, żegdyby latem nie witrzyli,

    > by móc spierdolić przed każdym nożownikiem co stoi bramę obok.

    ???
    Ma, przed wejściem na jezdnię, po której poruszją się pojazdy o masie
    od tony w górę (nie czepiaj się tej tony, pls), z prędkością różną od
    zera, popatrzeć, czy nie wlezie pod taki pojazd, bo może strzelić
    kopytami o kalendarz...
    ;>

    --
    Bydlę