  • 51. Data: 2011-07-01 15:23:56
    Temat: Re: Bezstresowe wychowanie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

    Friday, July 1, 2011, 2:16:39 PM, you wrote:

    > Ja wychowalem jedno (wlasnie zostalo magistrem),

    Mój nie chce zostać magistrem :( Woli kasę niż naukę.

    > a drugie wychowuje. I zgadzam sie z tym, co Wojtek napisal.

    Ależ Wojtek pisze rzeczy słuszne i sprawiedliwe ;) Tylko to nie zmieni
    faktu, że to jest teoria. A praktyka - to już sam wiesz, jak wygląda.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2011-07-01 15:25:16
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-01 15:21, DoQ pisze:
    > Ale coś taki upierdliwy?
    > Doczytałeś w końcu definicję bezstresowego wychowania, ale postanowiłeś
    > brnąć dalej swoją ścieżką?

    Jaka by ta definicja nie była to nie wiadomo skąd wiesz że tak właśnie
    wychowywano tego 15 latka. A odpowiedz jest prosta - nie wiesz.
    Zasugerowałeś coś czego teraz nie jesteś w stanie udowodnić bo wynikało
    to tylko z twojego wymysłu, urojenia.

  • 53. Data: 2011-07-01 15:26:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 15:21, kamil pisze:

    > A czego potrzeba, żebyś odpowiedział na pytanie tak proste, jak "skąd
    > znasz metody wychowawcze jego rodziców"?

    Z efektów zachowań jakich dopuszcza się ich syn?

    > Zgaduję, że dwóch dni spychania wątku na tory poboczne i uporczywego
    > ignorowania pytania. :)

    Że co proszę?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 54. Data: 2011-07-01 15:27:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 15:25, Excite pisze:

> [...]
    > wychowywano tego 15 latka. A odpowiedz jest prosta - nie wiesz.
    > Zasugerowałeś coś czego teraz nie jesteś w stanie udowodnić bo wynikało

    Ale uspokoiłeś się już z tym biciem?
    To teraz napisz jakie są inne możliwości takiego, a nie innego
    zachowania 15latka.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 55. Data: 2011-07-01 15:29:19
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/07/2011 14:26, DoQ wrote:

    > Z efektów zachowań jakich dopuszcza się ich syn?

    Zgodnie z Twoją logiką - jesteś bezrobotny sądząc po zachowaniu.
    Przecież pracujący nie mają czasu na usenet w ciągu dnia!

    > Że co proszę?

    Że jajco, nie potrafisz odpowiedzieć konkretnie na zadane pytanie, tylko
    wyciągasz cytaty z wikipedii, jakby to miało znaczenie dla istoty
    problemu, czyli _skąd_wiesz_jak_było_.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 56. Data: 2011-07-01 15:30:19
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/07/2011 14:27, DoQ wrote:

    > Ale uspokoiłeś się już z tym biciem?
    > To teraz napisz jakie są inne możliwości takiego, a nie innego
    > zachowania 15latka.

    hehe, świetny dowcip! A nie, czekaj..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 57. Data: 2011-07-01 15:31:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 15:29, kamil pisze:

    > Zgodnie z Twoją logiką - jesteś bezrobotny sądząc po zachowaniu.
    > Przecież pracujący nie mają czasu na usenet w ciągu dnia!

    Bo tak właśnie jest. Opierdalam się w domu, bo tak mi wygodnie teraz.
    Masz coś przeciwko?

    > Że jajco, nie potrafisz odpowiedzieć konkretnie na zadane pytanie, tylko

    Żyłka ci pęknie zaraz.

    > wyciągasz cytaty z wikipedii, jakby to miało znaczenie dla istoty
    > problemu, czyli _skąd_wiesz_jak_było_.

    Jakie cytaty wyciągnąłem?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 58. Data: 2011-07-01 15:35:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-01 14:24:00 +0200, "Artur\(m\)" <m...@i...pl> said:

    > Dlaczego ludzie się tak napinają???

    Wychowani bezstresowo?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 59. Data: 2011-07-01 15:37:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-01 14:02:36 +0200, Excite <n...@n...bedzie.pl> said:

    > Jeśli by tak zrobił to by oznaczało że go nie wychowałem

    Czyli nie było to twoje dziecko.
    Ludzie dzielą się na źle wychowanych i dobrze wychowanych.
    Niewychowani nie istnieją w naturze.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 60. Data: 2011-07-01 15:38:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czyli twoja logika mówi ci że taki przypadek musi być wynikiem
    > bezstresowego wychowania ? Nie ma innej możliwości, tak być musi i koniec
    > ? Każdy nastolatek który idzie w strony bandytyzmu musi być wynikiem
    > bezstresowego wychowania ?

    Większość nastolaktów którym przez wiekszość ich życia rodzice dawali wolną
    rękę /czyt. spychali wychowanie na wszystkich w koło bo byli zajęci sobą/
    staje się środowiskowymi wywrotowcami. Tacy aby radzić sobie sami imają się
    różnych rzeczy z których większość podpada pod paragrafy.