-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
Date: Thu, 20 Feb 2014 23:01:52 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 21
Message-ID: <le5usi$srr$1@mx1.internetia.pl>
References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl> <le4eu8$p4c$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1392934610 29563 83.238.168.227 (20 Feb 2014 22:16:50 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Feb 2014 22:16:50 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <le4eu8$p4c$1@node2.news.atman.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524928
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>
>> Nikt nie zaprzeczy, że twn. bezpieczna prędkość zależna jest od wielu
>> czynników. Np. stanu psychofizycnego kierowcy, poziomu jego
>> umiejętności, stanu technicznego pojazdu, stanu technicznego drogi,
>> warunków atmosferycznych etc. Gdyby poszukać dwóch maksymalnie skrajnych
>> "zestawów" (kierowca i samochód) pewnie okazałoby się, że na tym samym
>> odcinku bezpieczna prędkość dla drugiego "zestawu" była co najmniej dwu
>> krotnością prędkości pierwszego. Pytanie, dla kogo wyznaczane są więc
>> ograniczenia prędkości? Dla 80 letniej, niedowidzącej i niedosłyszącej
>> pani, która w całym swoim życiu pokonała może 1000 km samochodem i do
>> tego boi się jeździć?
>>
>
> Więc co, chciałbyś przepisy o ruchu drogowym dobierać indywidualnie do
> każdego kierowcy, czy możne do konkretnych marek pojazdów?
Ograniczenia prędkości po prostu nie są potrzebne. Wystarczą trzy trudności
drogi.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.14 21:42 Trybun
- 22.02.14 01:09 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie