-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
Date: Thu, 20 Feb 2014 23:01:52 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 21
Message-ID: <le5usi$srr$1@mx1.internetia.pl>
References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl> <le4eu8$p4c$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1392934610 29563 83.238.168.227 (20 Feb 2014 22:16:50 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Feb 2014 22:16:50 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <le4eu8$p4c$1@node2.news.atman.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524928
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>
>> Nikt nie zaprzeczy, że twn. bezpieczna prędkość zależna jest od wielu
>> czynników. Np. stanu psychofizycnego kierowcy, poziomu jego
>> umiejętności, stanu technicznego pojazdu, stanu technicznego drogi,
>> warunków atmosferycznych etc. Gdyby poszukać dwóch maksymalnie skrajnych
>> "zestawów" (kierowca i samochód) pewnie okazałoby się, że na tym samym
>> odcinku bezpieczna prędkość dla drugiego "zestawu" była co najmniej dwu
>> krotnością prędkości pierwszego. Pytanie, dla kogo wyznaczane są więc
>> ograniczenia prędkości? Dla 80 letniej, niedowidzącej i niedosłyszącej
>> pani, która w całym swoim życiu pokonała może 1000 km samochodem i do
>> tego boi się jeździć?
>>
>
> Więc co, chciałbyś przepisy o ruchu drogowym dobierać indywidualnie do
> każdego kierowcy, czy możne do konkretnych marek pojazdów?
Ograniczenia prędkości po prostu nie są potrzebne. Wystarczą trzy trudności
drogi.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.14 21:42 Trybun
- 22.02.14 01:09 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800