-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest
.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "BaX" <m...@m...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl>
<52fd2c04$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
<ldjb5r$84v$1@news.task.gda.pl>
<1u2y1mp7la3e4$.3n0b0jk2mv4f$.dlg@40tude.net>
<ldjn4k$hhd$1@wieslauf.sub.de> <Pine.WNT.4.64.1402141243060.2472@quad>
<X...@1...0.0.1>
<52fe295d$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
Date: Mon, 17 Feb 2014 10:45:37 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Antivirus: avast! (VPS 140216-1, 2014-02-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 16
Message-ID: <5301da4a$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.58.244
X-Trace: 1392630346 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2212 83.10.58.244:21620
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524402
[ ukryj nagłówki ]>> Alez oczywiscie ze powinno zawierać traktor.
>> Ale przeciez nikt nie narzeka na ograniczenia predkosci tam gdzie mamy
>> tego
>> typu ostry zakret gdzie nie widac co jest za nim.
>
> Ależ - nie!
> Od tego jest znak "niebezpieczny zakręt".
> Ograniczenie prędkości (jako znak drogowy) w ogóle nie ma racji bytu, bo
> jak dowodzi ten wątek, dla jednego ta prędkość i tak będzie za duża, a dla
> innych będzie tylko niepotrzebnym utrudnieniem.
Od dawna to mówie, że większość ograniczeń powinna zostać zamieniona na
"prędkość zalecana". Niech zostaną ograniczenia przy szkołach itp ale po
kiego uja na prostej drodze 70 albo 50?
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.14 09:38 Trybun
- 20.02.14 23:01 John Kołalsky
- 21.02.14 21:42 Trybun
- 22.02.14 01:09 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie