-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 13 Feb 2014 20:16:45 +0100
From: Jacek <s...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl>
<52fd14fe$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <52fd14fe$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <52fd1a1b$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.94.33
X-Trace: 1392319003 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2371 83.31.94.33:49225
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1833
X-Received-Body-CRC: 1804272956
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523916
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-13 19:54, Marcin N pisze:
> W Polsce uwielbia się je wyznaczać dla samochodu ciężarowego w czasie
> deszczu, po czym łapie się za przekraczanie prędkości samochody osobowe
> w słoneczne dni. W deszczowe nikomu nie chce się moknąć. Poza tym
> kierowcy sami z siebie jadą wolniej, bo nie są idiotami i bez znaków też
> sobie radzą z prędkością.
Słusznie prawisz. W niedalekiej Austrii jest dużo znaków podwójnych:
jedno ograniczenie dla osobowych drugie dla cięzarowych, jedno na drogę
suchą inne na mokrą.
U nas niestety zarówno na drogach, jak i w innych dziedzinach takie
przepisy pełnią rolę dupochronów i w razie czego TVN może pokazać
"piratów". Poza tym mamy nieustającą modę na akcje:
media pokażą kilka trupów na drodze - zaraz rozpętuje się akcję z
ograniczeniami, straszeniem itp, itd.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.14 20:25 Artur Maśląg
- 13.02.14 20:57 Budzik
- 13.02.14 21:15 anacron
- 13.02.14 21:33 ToMasz
- 13.02.14 21:50 anacron
- 13.02.14 22:06 Jacek
- 13.02.14 22:10 mlodz
- 14.02.14 01:14 Pawel O'Pajak
- 14.02.14 11:22 Adam
- 14.02.14 13:03 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 12:55 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 13:14 Marcin N
- 14.02.14 13:17 sqlwiel
- 14.02.14 14:00 Budzik
- 14.02.14 15:34 sqlwiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=