  • Data: 2010-01-07 00:27:23
    Temat: Re: Bezlustrowa "lustrzanka"...
    Od: mt <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Taki olek e-410 z uniwersalnym szkłem nie odbiega wielkością od evila z
    > uniwersalnym. Dla mnie ten sam rząd wielkości.
    > Evil z konwerterem (i EVF) od lustra w sumie nie różni się wymiarami
    > niczym poza tym, że przestrzeń od lustra do obiektywu się idealnie marnuje.

    http://a.img-dpreview.com/reviews/OlympusEP1/images/
    EP1vsE450.jpg
    Przepraszam, ale jeśli to jest dla Ciebie ten sam rząd wielkości
    (pomijając wysokość, też na niekorzyść lustra), to przy takiej
    uznaniowości kryteriów faktycznie ciężko podać sensowne argumenty. Poza
    tym żaden Olek serii 4xx nie ma stabilizacji.

    > Miałeś w rękach np biotara? albo chociażby jupitera? To malutkie stare,
    > jasne stałki. Całkiem niezłe, bardzo kompaktowe i działające na aparatach
    > z podobnymi odległościami do matrycy (tj. bez lustra). Jedyne co to nie
    > mają AF, stabilizacji i popychacza przysłony, ale to nie te czasy były.
    > Czemu nie da się zrobić zbliżonego czegoś na evile?

    No ale przecież masz EP1/2, GF1 czy ten Samsung z naleśnikami.

    --
    marcin