eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaBeton stezal i zrobil sie twardy › Re: Beton stezal i zrobil sie twardy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Beton stezal i zrobil sie twardy
    Date: Tue, 4 Aug 2009 21:19:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <h5a1kk$rsq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h54uvn$bu3$1@news.wp.pl> <h57q0h$27g$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs51026.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249413589 28570 91.94.71.226 (4 Aug 2009 19:19:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Aug 2009 19:19:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: mwyszomir
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:819648
    [ ukryj nagłówki ]

    "Ajgor" <n...@...pl> napisał:

    >[...] Nie tylko w fotografii tak sie dzieje. Wszystko sie degraduje. W
    >kazdej dziedzinie produkcja jest coraz gorsza, i gdzie sie nie obejrze,
    >wszedzie mam wrazenie,
    > ze caly swiat prtzeszedl na jakąś nową ekonomię pod haslem "totalnych
    > oszczędności" A na czym się oszczędza najlatwiej?
    > Oczywiscie na jakosci. Co bys nie wzial do reki, to taka tandeta, ze
    > rzygac sie chce. I najgorsze, ze tak sie dzieje na calym swiecie.
    > Nie ma dokąd spieprzac.
    > Dzis juz nikt nie zdobywa klienta jakoscią. Dzis klienta wszyscy maja w
    > dupie, bo wiadomo, ze i tak przyjdzie i kupi, bo nie ma wyjscia.
    > Dzis nie zdobywa sie klienta, tylko temu co przyjdzie wciska sie tanią
    > tandete. I niestety to postępuje. [...]
    >[...]

    Dziwisz się? Na co zwraca uwagę klient przychodząc do sklepu? Wyrób ma być
    tani, ładny i mieć dużo bajerów. Jakości czy trwałości klient nie jest w
    stanie ocenić przed zakupem - to wyjdzie dopiero po pewnym okresie
    użytkowania. A jeśli chce się utrzymać niską cene pakując dużo bajernych
    (często w sumie zbędnych, ale ładnie wyglądających w reklamach) funkcji, to
    na czymś trzeba zaoszczędzić. Oszczędza się wiuęc na materiałach, stosuje
    jak najtańsze technologie i... w efekcie mamy to co mamy - ładnie
    błyszcząca, bajerną tandetę.


    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: