  • 11. Data: 2018-04-08 22:29:06
    Temat: Re: Berlin ogranicza prędkość do 30 km/h.
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-08 o 11:30, Michal Jankowski pisze:

    > Problem jest taki, że jak widzę czerwone i zdejmę nogę z gazu, to ten za
    > mną daje w rurę i za wszelką cenę chce mnie objechać. A potem rusza jak
    > ostatnia łajza.

    Faktycznie, często się zdarza, że człowiek za mną nie jest w stanie
    emocjonalnie znieść tego napięcia, które się wiąże z niejechaniem
    najszybciej jak się da, aż do nieuchronnie widocznego za 150 metrów
    hamowania.
    Ja już przywykłem, spokojnie daję się wyprzedzić. Potem często się
    zdarza, że tamten ostro hebluje przed światłami, ja się dotaczam i bez
    zatrzymywania, łagodnie wyprzedam drugim pasem (na drodze o więcej niż
    jednym pasie w jednym kierunku).

  • 12. Data: 2018-04-08 22:32:35
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-08 o 15:03, Marcin N pisze:

    > Problem w tym, że toczysz się 55 a każą Ci toczyć się 30.
    >
    > Przy max 55 średnia wychodzi 30,
    > przy max 30 średnia wyjdzie 20, a to
    > oznacza, że gdy do domu z pracy masz 20 km to nie przejedziesz tego w 40
    > minut tylko w godzinę.

    Przy toczeniu 55 średnia nie wychodzi 30, tylko pewnie z 15.
    Przy ryczeniu spod świateł, rozpędzaniu się do 100, heblowaniu średnia
    też wychodzi 15. Sądzę, że przy 30 też wyjdzie 15.

  • 13. Data: 2018-04-08 22:34:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-08 o 20:03, kk pisze:
> [...]
    granicza-predkosc-do-30-km-h-nawet-na-glownych-ulica
    ch.html

    > Pełne 300KM ? Fiu fu

    Pewnie niepełne, ale na pewno aspirowane.

  • 14. Data: 2018-04-08 22:35:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2018 o 22:29, Poldek pisze:

> [...]
    > zdarza, że tamten ostro hebluje przed światłami, ja się dotaczam i bez
    > zatrzymywania, łagodnie wyprzedam drugim pasem (na drodze o więcej niż

    To nie jest taka fajna opcja jak się wydaje. Też kiedyś lubiłem
    dojeżdzać do świateł i w buta, tylko to nie jest taka sprytne jak się
    wydaje. Masz niezerową szansę, że ktoś nie zdąży zejść z przejścia albo
    będzie jechał na póżnopomarańczowym.

  • 15. Data: 2018-04-08 22:58:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Każdy kiedyś był młody. Ty chcesz odbierać radość innym "młodym" z jazdy
    > autem i nie tylko.
    > Jak byłeś młody przejmowałeś się "zanieczyszczeniem spalinami, hałasem,
    > pyłem z klocków"? - miałeś to jak widać w poważaniu.
    > Stary zgred się z Ciebie robi :-)

    Dziękuję za bezpłatną psychoanalizę.
    Renomowany fachowiec by tego lepiej nie zrobił.

    Wracając do meritum - jak byłem młody to samochód/motocykl był luxus,
    bajer, szpan, być może także przyjemność. Bo wtedy było 196 samochodów
    na 1000 mieszkańców. Teraz jest 539 samochodów na 1000 mieszkańców i
    samochód przestał być przyjemnością, stał się koszmarem.
    Miasta i wioski są obsrane samochodami, które wpier----lają się
    wszędzie, na trawniki, na chodniki, do biedronki wpieprzają się 4
    kopytami, do kościoła, przedszkola i szkoły, do jeziora, do morza, do
    lasów, w górach na szlaku mijają człowieka ryczące motory i kłady. Więc
    trochę się pozmieniało.

  • 16. Data: 2018-04-08 23:25:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I o to chodzi. Zamachowiec nie ma w takiej sytuacji mozliwosci zeby sie rozpedzic bo
    go wszyscy dookola hamuja. A jak sie rozpedzi do bedzie widoczny zanim sie wpierdoli
    w knajpke i wczesniej zostanie rozstrzelany przez policje.

  • 17. Data: 2018-04-08 23:57:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-08 o 22:35, Shrek pisze:

> [...]
    > dojeżdzać do świateł i w buta, tylko to nie jest taka sprytne jak się
    > wydaje. Masz niezerową szansę, że ktoś nie zdąży zejść z przejścia albo

    Lubię jazdę bez szarpania. Więc nie daję w buta. Elegancko przepływam
    przez skrzyżowanie i dostojnie toczę się dalej...

  • 18. Data: 2018-04-09 00:04:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2018 21:01:49 +0200, EdK napisał(a):
> [...]
    >
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,23231675,berlin-o
    granicza-predkosc-do-30-km-h-nawet-na-glownych-ulica

    Ciekawe co bedzie, jak sie okaze, ze powietrze tak samo brudne.
    Podniosa ?
    A moze specjalnie wybrali koniec sezonu grzewczego ... choc tam juz
    chyba wegla nikt nie uzywa ...

    Zrobiliby zielone fale.

    J.

  • 19. Data: 2018-04-09 06:39:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2018 o 23:57, Poldek pisze:

    > Lubię jazdę bez szarpania. Więc nie daję w buta. Elegancko przepływam
    > przez skrzyżowanie i dostojnie toczę się dalej...

    Na jedno wychodzi. Wjeżdzanie na skrzyżowanie ze znaczną różnicą
    prędkości na samym początku zielonego bez dobrej widoczności, nie jest
    takie sprytne jak się wydaje.

    Shrek

  • 20. Data: 2018-04-09 06:41:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2018 o 00:04, J.F. pisze:

    > Ciekawe co bedzie, jak sie okaze, ze powietrze tak samo brudne.
    > Podniosa ?
    > A moze specjalnie wybrali koniec sezonu grzewczego ... choc tam juz
    > chyba wegla nikt nie uzywa ...

    W Warszawie też niby się nie pali masowo węglem, a jednak jest silne
    sprzężenie między seroznem grzewczym a sogiem.

    Shrek