    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Berlin ogranicza prędkość do 30 km/h.
    Date: Sun, 8 Apr 2018 22:29:06 +0200

    W dniu 2018-04-08 o 11:30, Michal Jankowski pisze:

    > Problem jest taki, że jak widzę czerwone i zdejmę nogę z gazu, to ten za
    > mną daje w rurę i za wszelką cenę chce mnie objechać. A potem rusza jak
    > ostatnia łajza.

    Faktycznie, często się zdarza, że człowiek za mną nie jest w stanie
    emocjonalnie znieść tego napięcia, które się wiąże z niejechaniem
    najszybciej jak się da, aż do nieuchronnie widocznego za 150 metrów
    hamowania.
    Ja już przywykłem, spokojnie daję się wyprzedzić. Potem często się
    zdarza, że tamten ostro hebluje przed światłami, ja się dotaczam i bez
    zatrzymywania, łagodnie wyprzedam drugim pasem (na drodze o więcej niż
    jednym pasie w jednym kierunku).