  • Data: 2010-06-14 12:47:52
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda nie można non stop myśleć tylko o sobie, górnik gwarantuje Ci w
    > max uproszczeniu ciepło, policjant bezpieczeństwo, nauczyciele
    > wykształcenie twoich dzieci

    Ależ nikt mi nic nie gwarantuje.
    Za wszystkie ww. usługi przecież płacę. Albo wprost, albo za
    pośrednictwem podatków.
    Nie podoba mi się, że płacę nauczycielowi, policjantowi czy kolejarzowi
    za to, że szybko nim przestaje być.
    Chciałbym mieć też wybór czy ciepło mam z węgla, energii jądrowej,
    wiatru czy rosyjskiego gazu. Okazuje się bowiem, że ktoś ciągle dokonuje
    wyboru w moim imieniu wcale nie dbając o mój interes.
    P.