    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Belgijska droga
    Date: Thu, 25 Aug 2011 01:03:59 +0200

    W dniu 2011-08-24 23:55, Waldek Godel pisze:

    > A ja widziałem sytuację, kiedy auto było wbite w podporę mostu. Likwidujemy
    > mosty?

    Jest takie powiedzenie : NO RISK, NO FUN ... parę osób wie, że
    lubię drogi, które błędów nie wybaczają ... Głupią sprawą jest
    to, jeśli nie wybaczą błędu innego kierowcy. Możesz być
    supermanem, ale jeśli ktoś "centymetry" przed tobą jadąć w
    przeciwnym kierunku podejmie kretyńską decyzję omijania dziury
    przeciwległym pasem - nie masz prawa głosu. Po prostu giniesz.

    Zgadzam się z każdym, kto powie - przekraczając dozwoloną
    prędkość bierzesz ryzyko na siebie - i się z tym godzę. Ale
    dlaczego mam brać ryzyko lamera na siebie ... a sytuacja na
    takiej drodze zazwyczaj wygląda tak : zabić siebie ... OK ...
    zabić innych : mniej OK ... uciekamy w prawo ... Drzewo.

    Kurwa, a ja testamentu nie spisałem ;/

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=