  • 321. Data: 2022-06-15 20:09:17
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-15 o 11:28, Cavallino pisze:

    > Jest różnica między normalnym pisaniem, a hejtem.
    > Ja niosę kaganek oświaty, ktoś musi tą trudną rzecz wykonywać....
    >
    > I to nie jest negatywne, w przeciwieństwie do hejtu.

    Może porozmawiaj z psychologiem?
    Odnoszę wrażenie, że masz jakiś problem z interpretacją
    tego co ludzie do Ciebie piszą.
    Mnie w zasadzie jest obojetne jak lubisz podróżować ale musisz mieć
    chyba jakąś traumę z tym związaną, że każdą wypowiedź punktującą czy
    wyolbrzymiającą minusy tego wariantu uważasz za jakiś hejt i atak na
    elektryki.
    Zareagowałbym tak samo, gdybyś jechał karetą z wołami w ten sposób.

  • 322. Data: 2022-06-15 20:13:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-15 o 08:21, Cavallino pisze:

    > Nie nieco, tylko drastycznie.
    > I tak jest rok do roku.
    > Obecnie są elektryki z zasięgiem 800 km.

    Tak, tak -dostępne za jakieś przeciętne pieniądze :-)
    i cała masa używek po kilka tysięcy.
    Podejrzewam, że wcześniej jakieś przepisy wymuszą
    opcję podaży i wtedy ceny spadną nim pojawi się sensowny rynek
    elektrycznych używek, żeby można było tylko do jeżdżenia wokół komina
    kupić coś w rozsądnej cenie.

  • 323. Data: 2022-06-15 20:16:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie nieco, tylko drastycznie.
    > I tak jest rok do roku.
    > Obecnie są elektryki z zasięgiem 800 km.

    Większa bateria, to jakby większa masa i mniejsza ładowność,
    wiec nie zrealizuję funkcji, do których potrzebuję samochodu.

  • 324. Data: 2022-06-15 20:31:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.06.2022 o 09:57, Shrek pisze:

    > Myślę, że to bez znaczenia w naszych rozważaniach, bo to rozmawiamy o
    > stronie podaży. Mięso nie bierze się z supermarketu a prąd z gniazdka.

    No właśnie dla milionów ludzików bierze się. Ktoś im to po prostu
    dostarcza za pieniądze.

    > BTW - UE dąży do tego, żeby "kupujących mięso" było więcej. W naszych
    > warunkach to wpływa raczej na cenę niż podaż.

    To wyjdź z unii jak Ci nie pasuje.

  • 325. Data: 2022-06-15 20:33:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.06.2022 o 08:20, cef pisze:

    > Tak, tak - jak już argumentem za miały by być niższe koszty użytkowania,
    > to patrzyłem też pod tym kątem.

    To rozważ też kradzież.

    > Teraz przy obecnych cenach prądu,
    > do którego mam dostęp to nie widać różnicy.

    Że niby prąd zdrożał bardziej niż ropa?

  • 326. Data: 2022-06-15 21:33:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-15 o 20:33, ii pisze:

    > To rozważ też kradzież.

    Dlaczego posuwasz się do obraźliwych wypowiedzi, które prawie
    dyskwalifikują Cię z dalszej dyskusji?
    Co jest niewłaściwego w korzystaniu z bezpłatnych ładowarek?

    > Że niby prąd zdrożał bardziej niż ropa?

    Proporcjonalnie bardziej nie podrożał, ale ten, do którego mam dostęp
    jest drogi.

  • 327. Data: 2022-06-15 21:37:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 20:31, ii pisze:

    > No właśnie dla milionów ludzików bierze się. Ktoś im to po prostu
    > dostarcza za pieniądze.

    Nie prawda. Mięso bierze się z uboju zwierząt - nie supermarketu. Bez
    rzeźnika nie ma mięsa, bez elektrowni i systemu przesyłowego nie ma
    prądu w gniazdku. To że za to płacisz nic nie zmienia.

    > To wyjdź z unii jak Ci nie pasuje.

    Obstawiam, że unia wyjdzie z siebie. To nie pierwszy cel którego nie
    zrealizują i przejdą nad tym do porządku dziennego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 328. Data: 2022-06-16 07:12:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-06-2022 o 20:13, cef pisze:

    > Tak, tak -dostępne za jakieś przeciętne pieniądze :-)

    Mówiłem, że jedyny problem jest taki, że Cię nie stać, wiec hejtujesz.

  • 329. Data: 2022-06-16 07:13:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-06-2022 o 20:09, cef pisze:

    > Odnoszę wrażenie, że masz jakiś problem z interpretacją
    > tego co ludzie do Ciebie piszą.

    Wręcz przeciwnie, doskonale rozumiem dlaczego hejterzy piszą.
    Nawet jeśli oni nie do końca.

  • 330. Data: 2022-06-16 07:14:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-06-2022 o 20:16, cef pisze:

    > Większa bateria, to jakby większa masa i mniejsza ładowność,
    > wiec nie zrealizuję funkcji, do których potrzebuję samochodu.

    Ale to Twój problem, a nie powód do cyklicznego hejtu.