  • 271. Data: 2022-06-14 22:32:23
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2022 o 18:07, ii pisze:

    > Ale co nas obchodzi skąd bierze się mięso poza tym, że może być trujące.

    No właśnie to cię obchodzi, że jak wpadniesz na pomysł, że wystarczy
    zbudować więcej marketów żeby było więcej mięsa, to nie zadziała:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 272. Data: 2022-06-14 22:33:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2022 o 18:09, ii pisze:

    > I to oczywiście dostawca tak robi.

    Gorzej - fizyka:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 273. Data: 2022-06-14 22:37:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-14 o 20:11, Cavallino pisze:

    > I nie dało Ci to do myślenia, że może faktycznie to nie jest uciążliwe?
    > Ciekawe dlaczego tak się stało, jak sądzisz? ;-)

    Tak się dzieje, bo muszą jakoś publicznie usprawiedliwić i wytłumaczyć
    swoje postępowanie. I wstydzą się głupoty i w sumie zostali by wyśmiani,
    gdyby
    napisali prawdę i dlatego tak słodzą.

    > Pewnie uważasz też, że z tych samych powodów nie tęsknią do powrotu do ice?
    >
    > Tak widzisz działa ciasny łeb - że wydaje się że właściciel takowego wie
    > lepiej, mimo że na oczy nie widział, niż ktoś, kto testuje bev na
    > codzień.....

    Nie interesuje mnie testowanie czegoś czego nie potrzebuję, bo takie auto
    nie spełnia moich obecnych wymagań dotyczących pojazdu.
    Jak elektryki będą już obowiązkowe i potanieją, to się przesiądę
    Jak nie będzie wyjścia a jeździć będę musiał, to coś trzeba będzie wybrać,
    ale poc o mam się katować teraz? W imię czego?
    I Twój ciasny łeb tego nie ogarnia.
    Czy Ty testujesz wszystko co jest na rynku?

  • 274. Data: 2022-06-14 23:09:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.06.2022 o 22:32, Shrek pisze:

    > No właśnie to cię obchodzi, że jak wpadniesz na pomysł, że wystarczy
    > zbudować więcej marketów żeby było więcej mięsa, to nie zadziała:P

    Jak myślisz, kiedy przybędzie mięsa, czy jak ludzie pójdą po nie do
    sklepu czy jak nie pójdą?

  • 275. Data: 2022-06-14 23:12:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.06.2022 o 22:37, cef pisze:

> [...]
    > ale poc o mam się katować teraz? W imię czego?
    > I Twój ciasny łeb tego nie ogarnia.
    > Czy Ty testujesz wszystko co jest na rynku?

    No ale jak nie testujesz to będziesz tylko mógł podejrzewać jak jest.

  • 276. Data: 2022-06-14 23:28:43
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    ii w

    > Jak myślisz, kiedy przybędzie mięsa, czy jak ludzie pójdą po nie do
    > sklepu czy jak nie pójdą?

    Nie będę się ograniczał, aka pierdolił (1 mięso) ale ty skurwynsynu (2
    mięso) jesteś ciulem (3 mięso)...

    Mięsa przybędzie, gdy jego producenci zechcą więcej produkować na sprzedaż.
    Nie wyprodukują, to se ludki mogą do sklepu iść i ocet z pustych półek
    kupować idioto (4 mięso)

    Mogę cię również przytulić kutafonie (5 mięso), tylko zbyt młody jesteś i
    tej skurwiałej (6 mięso) komuny nie możesz ogarnąć...

    I jebać PiS i JF i innych mądrLi.

    Pa! Pa dla usenetu, 25 lat zabawy czas zakończyć.

    --
    Tomasz

  • 277. Data: 2022-06-14 23:30:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-14 o 23:12, ii pisze:

    > No ale jak nie testujesz to będziesz tylko mógł podejrzewać jak jest.

    Zrobiłem sobie jakieś dwa, trzy lata temu rozpoznanie.
    Od tego czasu parametry samochodów zmieniły się nieco,
    ale nie na tyle, żeby mi to wystarczyło a znikło sporo
    darmowych punktów ładowania, więc sytuację znam.

  • 278. Data: 2022-06-15 01:17:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.06.2022 o 23:30, cef pisze:

    > Zrobiłem sobie jakieś dwa, trzy lata temu rozpoznanie.
    > Od tego czasu parametry samochodów zmieniły się nieco,
    > ale nie na tyle, żeby mi to wystarczyło a znikło sporo
    > darmowych punktów ładowania, więc sytuację znam.

    Darmowych .. no tak, no tak

  • 279. Data: 2022-06-15 08:18:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Tak się dzieje, bo muszą jakoś publicznie usprawiedliwić i wytłumaczyć
    > swoje postępowanie. I wstydzą się głupoty i w sumie zostali by wyśmiani,
    > gdyby
    > napisali prawdę i dlatego tak słodzą.

    LOL !!!
    I to jest właśnie klasyczyny przykład ciasnego łba.
    Nie wiesz, nie jeździłeś, nie ogarniasz, ale wiesz lepiej jak się jeździ
    elektrykiem niż jego stali użytkownicy.

    A jak się Twoje wydymane z ciasnego łba teoryjki nie zgadzają z ich
    odczuciami, no to znaczy że spisek.

    Co tu więcej komentować?
    Generalnie to jest wspaniałe podsumowanie tematu i pobudek hejterów.

    > Nie interesuje mnie testowanie

    Nie istotne.
    Ważne że nie masz pojęcia o czym gadasz i nie jesteś w stanie
    obiektywnie się o tym wypowiadać.
    Ale to robisz i hejtujesz.

  • 280. Data: 2022-06-15 08:20:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-15 o 01:17, ii pisze:

    > Darmowych .. no tak, no tak

    Tak, tak - jak już argumentem za miały by być niższe koszty użytkowania,
    to patrzyłem też pod tym kątem. Teraz przy obecnych cenach prądu,
    do którego mam dostęp to nie widać różnicy.