  • Data: 2022-06-14 18:21:55
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-14 o 06:09, Cavallino pisze:

    > Jeśli piszesz o tym w każdym wątku o elektrykach to tak.

    Odniosę się tylko do tego,
    bo cała reszta to stek bzdur wynikający z Twojego
    ciasnego łba. Pozwoliłeś się stłamsić i zmanipulować
    samochodowemu lobby i słodzisz te wszystkie niedogodności,
    które masz z powodu użytkowania samochodu elektrycznego.
    Ja nie mam takich problemów a jak widać po innych postach
    ludzie różnie jeżdżą i nie jesteś jakimś wzorcem.

    Ale jak już nazywasz mnie hejterem, to mogę to zrobić.

    Mam wrażenie, że ci wszyscy, którzy tymi elektrykami jeżdżą,
    to jacyś opłaceni klakierzy, którzy dostają gratyfikację za lukrowanie
    tych wszystkich niedogodności.
    Jakoś nie spotkałem jeszcze użytkownika elektryka, który by narzekał:
    o matko - jakie to jest upierdliwe, muszę się ładować, nie mogę jak normalny
    człowiek wsiąść do auta i kopnać się 500km, bo zaraz trzeba stawać na
    ładowanie.
    Niby fajna trakcja i ładnie się zbiera, ale jak chcę gdzieś dojechać to
    zamiast
    przyjemności z jazdy muszę uprawiać jakiś ekodriving 70km/h, żeby mi
    prądu nie zeżarło.

    I to jest hejt a nie to co do tej pory pisałem.