  • Data: 2022-06-14 20:15:10
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-06-2022 o 16:12, J.F. pisze:

    > No to tym bardziej nie bede mogl sobie przerw nad cieplym morzem zrobic,

    No przykro mi, że masz tego typu problemy.
    Jakbyś jeszcze opowiadał o nich gdzie indziejm, niż codziennie na
    publicznych forum, od razu byłoby znośniej....

    > I ktore termy zaliczasz?

    Zależy gdzie jadę.

    > No widzisz, a ja po 2h jestem juz w Czechach :-)

    Byłbym po 3.
    Ale po co mam się gdzieś spieszyć?
    Nikt mnie z karabinem do tego nie zmusza....

    Fakt, bev znowu mi tu skmoplikował sytuację.
    Bo lubiłem sobie pojechać przez Słowację.
    A tutaj Czesi zwolnili moje auto z opłata za autostrady, więc teraz dużo
    bardziej opłaca się przez Czechy jednak....