  • Data: 2022-06-14 22:37:39
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-14 o 20:11, Cavallino pisze:

    > I nie dało Ci to do myślenia, że może faktycznie to nie jest uciążliwe?
    > Ciekawe dlaczego tak się stało, jak sądzisz? ;-)

    Tak się dzieje, bo muszą jakoś publicznie usprawiedliwić i wytłumaczyć
    swoje postępowanie. I wstydzą się głupoty i w sumie zostali by wyśmiani,
    gdyby
    napisali prawdę i dlatego tak słodzą.

    > Pewnie uważasz też, że z tych samych powodów nie tęsknią do powrotu do ice?
    >
    > Tak widzisz działa ciasny łeb - że wydaje się że właściciel takowego wie
    > lepiej, mimo że na oczy nie widział, niż ktoś, kto testuje bev na
    > codzień.....

    Nie interesuje mnie testowanie czegoś czego nie potrzebuję, bo takie auto
    nie spełnia moich obecnych wymagań dotyczących pojazdu.
    Jak elektryki będą już obowiązkowe i potanieją, to się przesiądę
    Jak nie będzie wyjścia a jeździć będę musiał, to coś trzeba będzie wybrać,
    ale poc o mam się katować teraz? W imię czego?
    I Twój ciasny łeb tego nie ogarnia.
    Czy Ty testujesz wszystko co jest na rynku?